29 September 2011

Kau ada ?


Hey guys . what's up ? Soryy dahlama tak update belog , susah lah nak online sekarang neh . Hmm , bytheway . macam mane belog aku ? makin lawa or buruk ? coments lah sikit , nak tahu jugak , mane tahu aku boleh ubah kat mane-mane kann , hee . Hmm , rendu lah dekat boipreng aku . Hee , new boiprengg ea , Name dia Izzat . Mude dari aku , cinta tak kenal usia bak kate orang tue-tue , hee . Aku sayang die sangat . Aeshh dah name pun boipreng , mesti lah sayang kann , hee . Die selalu ade dengan aku , aku sayang die s, sebab die pandai jage hati aku , jarang sekali nak sakit kan hati aku , hope bende ney berpanjangan . aku selalu jugak keluar dengan die , lepak sane sini . happy jeh bile dengan die . banyak bende aku nak cite , nanti aku update lagi ea , bythewayy , ade sikit gambar aku nak tunjuk . tengok la tapi jagan jelous auw , heee .



p/s : imissyouu , boiprengg .