21 October 2011

MYBESTIE :')

comeyy ta kteowunk ? HIHI :P
today kelas aku ade buad jamuan makan taw . jamuan ny actually untuk cikgu kelas kteowunk . sebab arini bufday dye . tapy disebabkan dye tade time balek uhh . terpakse laa kteowunk sato kelas makan makanan yang masing masing bawak . sedih laa jugak , blew last minute dapat taw cikgu kelas aku tuy ade meeting koperasi pulak :'( ramai yang bawak makanan taw . ade bawak kek batik laa , bihun goreng laa , agar agar , kek lapis pastu ade coklet coklet :P HIHI . sedap ta , sedap ta ? huuu . arini last paper aku exam taw . tuy yang hepy teramat uhh . pastu start besok , smpay laa next week uhh . kteowunk cuti deepavali . ehh , sape sambut erk ? HAHA . 

rendu sape laa ny kan :P

setiap ary muke dye akan comeyy :')

setiap ary kena manje dekad dye :P
p/s : sepatut nye ade lagy sorung bestie aku . tapy ta sempat na snap pic dye . sebab dye terlampau kelam na balek . HIHI :P * joke joke . na taw , ny laa kawan yang paling aku sayangg . setiap ary aku akan berkepit and manje ngan diowunk . ILOVEYOUSOMUCHH kawan kawan <3

# BUDAKGEDIK , so what ? ade aku kesah >:<