17 November 2011

second last skola arini wif BUBU :]

peaceee ! peaceee ! rendu na update blog ny . okayy , now aku mengaku yang aku rendu teramat dekad si dye . sape lagy kalo bukan mybubu laa . *iloveyoububu . HIHI :P sehari ta jmpew dye lepas balek skola . sebab dye penat sngad . okayy fine , aku faham ! so dye ckap at aku time text lepas balek skola . sygg , ktew kua petang jupg buley ta ? bubu penat laa , na tido dulu . so aku reply , penat kew o tanak jmpew owg ? *errkk , owg ? aku cam da merajuk laa time uhh . si dye pown reply , bukan bubu tanak jmpew laa . bubu na tido jup , bubu penat . syg jgn sala faham taw . hmm . aku pown jawap laa . okayy , pegy laa tido . petang nnt tayah kua * ngan sepintas kilat aku off phone . bile aku unn jee phone , banyak msg dari dye masok and miszkal dari dye . dye pujuk aku * aku ta jadi merajuk coz rendu punye pasal :] imissyousomuchh bubu ! pastu aku dapat text dari dye , dye gtaw yang dye kena start keje arini . aku cam terkejut laa . aku juz tanak ganggu dye keje . aku pown stop kan text . last dye cakap , bubu sygg mok taw * auw auw sweet nye dye <3 sygg bubu jugak laa . heee [: dye balek keje koy 10 tady , teroz text aku . lame aku tunggu sygg aku tuy text taw :[ tapy aku faham , dye kan keje . tady text sejam jee sebab dye penat sangad . okayy bubu , mok faham bubu penat kan (:


tapy tape , pagy tady da berkepit ngan dye smpai laa balek skola . dye lepak lam kelas ngan aku lepas rehat . yang na tergelak uhh , dye bagi duwet belanje dekad aku sebab na aku makan . pade hal aku da bawak duwet belanje da . * aik , bubu perli mok kan . haishhh :P hah , lupe na gtaw . arini dekad skola aku ade dapat duwet rm100 uhh . bubu aku dapat arini . form 1 and 2 di dahulu kan . HAHA . aku besok , form 4 ngan form 3 . besok aku ta pegy skola , so bubu aku laa teman aku pegy ambek duwet tuy . mom aku ta dapat datang . aku pakai baju kurung warne hijau sebab bubu suruh pakai * yelaa bubu , mok ikod jee bubu :] ta pena membantah aku ny . HIHI :P 


alaa , bubu soh ambek dye koy 9 pagy laa . aku bawu ingat na bangon lewat sikit . sebab duwet tuy ambek pukul 11 . dye soh kuar awal sebab na ajak aku teman dye pegy potong rambot dulu . pastu pegy sarapan and jalan jalan jup * okayy ! date laa ny kan . ayu nye awek bubu besok , naek moto pulak :/ rase hepy na jmpew dye taw . mawa cam mane pown tetap na jmpew kan sayangg :] aku ade snap pic ngan bubu before bubu aku busy na ambek duwet rm100 uhh . tengs pade bestie aku yang snap pakai fon dye . heee :] suhaila fadzilah , iloveyou taw <3
menung ape bubu [:
HIM <3
sye suke bile awak sweet cmni <3
mok akan rendu time cmni , bubu :[
tengs pade bestie aku <3
P/S ; bubu , bubu milik mok kan . tapy sampai bile bubu ? mok na bubu tahu , mok sayangg kan bubu sangad . mok sentiase tunggu bubu text , call , ajak jmpew . mok ta pena sekaly pown lupe kan bubu . bubu , ILOVEYOU taw :] mngkin skunk bubu milik mok , tapy esok atau lusa taw ary yang akan dtg , belum tentu kan ktew still couple . tape laa , mok tetap sygg bubu jee * mak aii , jiwang siot aku ny . HAHA :P bia laa , kesah pulak aku , kau ade kew ? peaceeee >;<