12 January 2012

12 January 2012

assalamualaikum , witt witt . buley ta aku na tanye ? nape aku slalo tertanye dalam diri aku pasal sato soalan yang ta henti berputar dalam hati dan otak aku . na taw ape yang aku na tanye . aku na tanye , nape aku sayangg sangad dekad Izzad Izzuddin uhh dan nape Izzad Izzuddin uhh sayangg sangad dekad Fateen Adeela erkk ? * kire aku laa tuy an :] Kenape ? soalan uhh slalo bermain dalam hati dan otak aku . bukan aku jee na taw , kawan kawan aku pown ade yang sebuk na taw . aku pena cakap dekad boipreng aku tuy , aku sayangg dye sangad sangad mybe sebab tade laky laen yang sebelum ny aku kenal O yang akan aku na kenal , tade yang perangai aku na cam dye ade skrang ny . semua laky yang aku kenal , susa na masok ngan perangai aku . cume dye faham aku , tahan ngn perangai gila gila aku , saba ngar aku mara dye dan bagai laa kan =;= kalo dye tade , mesti aku sebuk mencari dye . dye sanggop pegy skola sebab aku . dye sanggop datang jmpew aku , sebab rendu aku . dye sanggop ngar cakap aku sebab takod kehilangan aku . ta semua laky yang pena aku kenal , pena buad cmtu dekad aku . kalo dekad skola uhh , kejup kejup jee mesti dye datang cari aku . time rehat lak , dye sanggop ponteng kelas sebab na teman aku makan * sweettt kan dye >;< kalo balek skola uhh , dye mesti tunggu aku . dari jaoh jee , nmpak laa beg pink boipreng aku tuyy * alololooo , tomeyy tomeyy nye dye <3 lepas balek skola jee , aku ngan dye mesti singgah makan dekad sato kedai makan ny . kedai ny mmng kedai favourite kteorung . setiap ary mesti order makanan , minuman yang same . sampai tauke kedai uhh da taw ape kteorung slalo order * hah , hebat ta [: kadang kadang dye bayar , kadang kadang aku yang bayar makan . ta kesah laa kan sape yang keluar kan duit kan . kalo na kedekut jee duit uhh , baek tayah bercouple kan kan =;= tady pagy , aku tersepak kaky dye taw , lagypown time uhh ngah bergurau ngan dye . tibe tibe dye cakap saked . rupe rupe nye kaky dye luke sebab jatuh main bola dekad padang pagi tuy , hihi . time uhh , aku sedihh pown ade auw , na tergelak pown ade . mane ta nye , main bola uhh luke cam owg jatoh moto * owg lain main bola , na jugak main bola :/ sian tengok dye jalan cam owg tempang auw :[ hmm . bile aku pejam jee mate aku , mesti teringat dye :] sebab ape taw , sebab dye suke buad aku gelak kan papa <3 okayyokayy , seriously na cakap ny * Iloveyouu papa =___= Awak sato , dalam seribu , sayangg :D
My Gula Gula <3