06 June 2012

perigi carik timba :)

Untunglah kan kalau hidup ny semua nye tade masalah . tapy hidup ktew banyak dugaan yang datang :( setiap kali aku pandang muke dye , aku mesti na mengalirkan air mata . sebab aku takut aku akan hilang dye . hampir setiap hari dye buad aku bahagia . dye yang lengkap kan hidop aku tapy dalam bahagia ade juga derita aku akan hadapi . tade sape pun tahu besar mane sayang aku pade dye , hanya Allah jee yang tahu :/ kalau suatu hari nanti aku ditakdirkan berpisah ngn dye , aku mesti lepaskan dye demi kebahagian dye . sayang , kau na tahu ta . aku renduuuuuuuu sangad dekad kau . banyak kan benda ktew lalui bersame . banyak benda yang aku suke , mesti kau suke jugak kan kan :-* semalam aku merajuk ngan kau , kau datang pujuk aku kat dapur kan . aku buad bodoh jee kan . siannnn kau :] last last aku yang datang carik kau . ape salah nye perigi carik timba kan >;< ape pun yang jady antare kau ngn aku sayang , aku akan cube hadapi . ta kesah laa masalah uhh sebesar kuman pun . lepas ny , kau da ta stay umah aku lagy kan . sepanjang kau duduk rumah aku , kau banyak tolong buad keje umah aku kan sayang . terima kaseh yee daddy <3 aku hargai ape kau buad . harap kau akan kekal duduk rumah kau da pasni kayy sayangg :O Iloveyou sayangg .

Gamba busuk , tapy renduuuu <3 ILYSM izzad izzuddin !