30 October 2011

dengan awak :')

aiiii , aku ta taw na update fasal ape laa . ctew fasal bucuk aku ley ta ? HIHI :P mesti korunk jemu an . kesah pulak aku ? huhu . alaa , aku ade bucuk sweet an . so ctew jee laa kan kan . petang tady pegy lepak at seremban ngan bucuk aku . bawu kua hospital smlm , da pegy rewang smpai seremban . naek moto pulak tuy . heee ~ actually na pegy tengok wayang taw sebab da plan mlm smlm uhh . disebabkan mmbe balak aku xcident , kena laa pegy tengok dekad hospital seremban uhh . aihh , hospital lagy . adoyyy >;< pastuu tunggu kejup , koy tiga bawu gerak pegy JUSCO taw . ta sempat na tengok wayang . sebab mmbe aku yang folo aku tuy , na jmpew awek dye pulak petang tuy . hishhh , sabar jee laa . bucuk aku belanje aku ice-cream pelangi taw . kau ade kew ? weee ~ petang na balek uhh , aku ngan balak aku , tukar moto ngan mmbe aku . mmbe aku yang due owg uhh naek LC aku , yang aku naek EX5 . memang lembab laa naek ex5 uhh . cam kure kure pown ade . HAHA . suryy acap , jgn mawa taw . aku cakap kenyataan . mase pegy naek highway laju jee , balek uhh adoyy . da mmbe aku gedik na jugak naek lc an . bagi jeee laa . pastu na balek uhh , aku singgah beli papa roti 7 bungkus cam tuy . taw ta , 2 bungkus jee tinggal lam moto . yang lain abes diowunk makan . naseb baek mmbe aku . kalo ta , ny makan dye taw :') joke joke . bucuk , tengs taw belanje mok . and tengs bawak mok kua . sian bucuk , bawak moto tady . mok na bawak , bucuk ta kasi an . sebab bucuk cakap mok bawak moto laju . hihi :] da laa ta sehad lagy bucuk mok ny . petang da smpai , teman bucuk  pegy main snooker ngan abg aku pulak . besok ktew g skola same same taw sayangg . miss gila na pegy skola ngan bucuk kan kan :') iloveyoubudaksengal .

tengs pade acap yang tolong snap kan . suke pic ny <3
suke pulak bucuk ciom pipi mok kan . taw laa pipi tembum . HAHA :')
p/s : suke sekejup laa sebab dapat snap pic ngan sayangg aku kan . bucuk , see you tomorrow taw . * update merapu sikit .