02 November 2011

PD , iloveyou .

aiii blogger . arini paling best sangad . sebab arini kteowunk ramai ta pegy skola taw . smue konvoi pegy PORT DICKSON . lam 6 buah moto jee pegy . 4 couple , 3 lagy laky single . hehe . mule mule pegy seremban dulu . sebab na ambek mmbe aku suhaila ngan alin at ktm seremban . da smpai dekat terminal one , balak aku bawak alin . pastu anta alin dekad hospital tunku jaafar . dye na tengok boipreng dye xcident . yang suhaila folo kteowunk smue pegy PD ramai ramai . gerak dari seremban uhh 9.30 .
at seremban . ontheway na pegy PD laa . 
smpai lam 10 lbeh . pastu makan jup at teluk kemiang . lepas makan tuy , baru gerak pegy tempat yang kteowunk na mandy . smpai uhh , smue ta tunggu da . smua taw terjun lam laut uhh . aikk , kalut betol budak budak ny kan . HIHI :P

sebetol nye kan , aku ta taw ape benda budak budak ny buad taw . HIHI 
elok tengah mandy uhh , ade abg sorung ny datang offer . dye tanye , na naek banana ta ? aorung 10 ringgt . da smue teringin na naek kan . smue naek taw . paling best , suhaila susa na naek banana uhh . smpai terpakse kena owg tarik . bukan sebab dye berat okayy . sebab banana uhh licin auw , dye ta biase na naek :)






lepas abes jee naek banana ny , smue pakat siap siap na balek auw . elok da smpai highway seremban . hujan laa pulak :'( lebat gila taw . terpakse laa stop at JUSCO jup :')

ontheway na balek , pastu berhenti at jusco .
p/s : arini memang paling best pegy PD ramai ramai . tengs pade boipreng aku sebab bawak aku pegy jalan jalan arini :)