23 October 2011

don't live me alone HONEY :'(




heyy blogger . aku na luah kan something yang agak menyedihkan sangad sangad . MYBUCUK kena tahan at hospital serdang skrang ny . smlm aku jage dye dari pukul 5.30 petang , smpai laa pukul 5 petang tady bawu aku balek umah aku at nilai neyh . malam ny turn kaka busuk aku pulak yang jage dye . malam besok turn aku pulak . bergilir gilir aku ngan kaka dye sampai laa dye kuar dari hospital uhh :'( sumpa aku ckap , aku ta berhenti menanges blew smpai at busuk aku . tangan dye banyak tmpat bekas cucuk . sian aku tengok dye . muke pucat jee , ta bermaya langsunk . sedih sangad tengok dye berlawan ngan saked dye sekarang ny . doktor sendiri pown taley kesan ape saked dye . mule mule ckap denggi , pastu kencing tikus . smlm kaka dye gtaw aku , hati and otak dye bengkak . ape korung rase kalo coup korung kena penyaked same cam BUCUK aku tuy ? aku happy dapat jage dye , dapat lap badan badan dye , suap dye mkan , tido tepi dye , bercakap ngan dye , tengok dye gelak . aku happy teramat . terima kasih ALLAH . sebab bagy aku peluang untok jage dye . even aku letih teramat , tapy aku rase puas hati sngad sngad sebab dapat spent time ngan dye . ta sabar menanti keesokan ary na jage dye . due ary aku jage dye kard hospital nanti :') ary rabu bawu aku balek umah . sayangg , wait for me yaa . imissyoutoomuchandmuchh !

heppy bile dye layan cmni >;<
p/s : sumpa ! aku heppy sepanjang due ary ngan kau bucuk . even aku penat yang teramat and ta ckop tido , aku ta kesah . asal kan kau sehad bucuk . ILOVEYOU triple and double sayangg :') aku na kau cepad sembuh . aku sanggop berulang alik jage kau kard hospital serdang . asal kan , kau sehad cam izzad yang aku kenal sebelum ny . * be strong deyla :')