26 October 2011

penunggu boipreng yang SETIA :)

ngade-ngade kan :P
kelakar kan pic aku ngan busuk aku . ny snap secare ta sengaja . HIHI :P ny smlm punye snap laa . sian kan busuk aku ny . da lime hari dye terperangkap lam wad uhh . naek bohsan jee dye . tambah tambah aku tade , lagy laa dye bohsan . kalo aku ade , aku laa tempat dye suke membuli taw ta . hee ~ 


RENDU DEKAD AWAK SANGAD SANGAD :'(
SWEET couple kan kan >;<
hah , da boley jalan kan busuk aku ny . tuy yang buad aku happy sangad taw :P gilaa rendu kowd dekad budak busuk ny . mane ta nye , due ary aku jagy dye kan . aku laa suap makan , bagy dye mandi , bawak dye jalan kard luar wad uhh , tunggu dye tido . hmm . malam ny aku ta jage , so dye buhsan teramat laa . sebab kaka dye tdow jee . dye ta taw na buad ape . dye soh aku datang malam besok jage dye sebab tepat pukul 12 malam besok genap 7 bulan coup da  :) * ting tong , dye sye punye okayy . 

bestie sengal :')
and ny bestie aku yang sebuk na ikod aku pegy melawat busuk aku smlm . hehe . but tengs yee tieya , sebab kau sudi tunggu aku melayan , mengade , mengedik , memanje , segale nye laa an ngan busuk aku tuy . budak ny balek lam 7 lebih . cian dye taw , punye laa bohsan tengok aku ngan busuk aku tuy . HIHI :P

p/s : besok MYBUSUK kena buad scan otak taw . so mlm ny dye kena puase laa . aku doa untuk dye , arap arap laa otak dye yang bengkak uhh tade pape yang serius . sebab aku pena cakap , aku belum ready na kehilangan dye :/