27 October 2011

7 MONTH with him :]

IZZAD IZZUDDIN <3
busuk , busuk pukul 12 jupg genap 7 bulan kan ktew couple . heee ~ cam ta sangke pula da berbulan kan . * bawu berbulan , belum tahun kan kan . hehe :/ pape pown , aku still ta caye yang aku buley lame ngan busuk aku ny . tade laa kan , sebelum ny aku couple ngan budak umor atas dari aku kan . perangai serupe anjing lu taw . HAHA . sorryy laa sape yang terase kan . memang saje cakap camtu pown . huu :P sorryy yee MYHUBBY , sebab tonight ta dapat celebrate anniversary ktew ngan biyy :'( pagy besok ktew gerak dari umah awal pagy , ktew pegy melawat biyy at hospital yee . na beli ape dekad biyy erkk . na makan kek ta ? hee :P arini aku ta dapat na tido hospital sebab aku letih teramat . terpakse laa pujuk dye tady yang aku ta jady pegy melawat dye . mule mule dye merajuk laa jugak , pastu lame sikit dye okayy laa :] ntah ape laa surprise dye at aku besok . ta sabar na tunggu taw . rase jupg na calling dye laa :)) rendu sangad dekad awok laa biyy <3 cepad laa awok kua dari hospital uhh . da lame ta rewang rewang ngan awok taw . 

p/s : anything happen , you always be mine sweet hawt <3 ILOVEYOU NON-STOP BIYY IZZAD >;<