11 October 2011

layak kew kau kutuk aku lam muke buku ?

for YOU loser !
Sempoi aku tgk btina neh. asl owg sini. bwk bf dari luar. then bwk blik sini.. lpas tuh ,tngl bf dari luar uh kt umah dea , dea g kuar ngn bf dak sini.~ lpas uh kantoi ngn bf/scandal num brp tah. skunk yg jantan uh lak brtekak sal btina neh , maki hamun suma ckp. ! pdhal. ~ da tao sp slah. BONGAK ~ [layak kew kau cakap cmni SIAL ]

LIKE shit this boyy . sumpa ckap , pgay cam celaka jee . na kutuk aku lam muke buku an . beragak laa sial . aku ta pena kacau life kau pown an . jgn jady busybody sngad laa batak . kau tuy pown slalo curang ngan gurlfwen kau . pastu ade hati na sebuk hal aku an jantan H . pegy mampoz laa siall . kau cermin laa diri kau tuy dulu . haisshh . kalo otak uhh cerdik na kutuk aku tape laa jugak an . ny ta , kutuk aku ikod suke pale kau jee . da melampau ark kan . kawan baek kau ngan adek kau yang gatai cari aku . hee ! benci siall jantan cam kau  neyh . mulot cam jubur ayam . ahaha . puihhhh . ade jugak jantan lam dunia ny cam kau an . ingat kan da mampoz . lagy seekor cina bodo pown menyebuk . da laa mmbe aku tngl kan kau sebab buad inrelationship ngan betina laen time coup ngan mmbe aku tuy . skunk terhegeh-hegeh cari an . kesian nye dekad korung ny . sebijik cam anjing ta dapad makan laa weyhh . tade kawan cam korung pown , ta rugi sato sen laa . mulot semua cam kimak taw ta . aku ta pena text cari diowunk okayyy . HAHA . sedih btol .


P/S : pade pompuan yang suke tekan button LIKE at status jantan neyh , termasok adek aku sendiri . tengs a lot okayy . but ingat , bukan semua sala aku kalo jantan karat-karat uhh ta datang cari aku yee darl (: