14 October 2011

best tak kawan ?

HAHA . kawan kawan na taw something ta ? arini aku pukul sorung budak neyh taw . punye lame aku simpan dendam kard betina neyh , bawu arini neyh terbalas dendam aku taw . tapy ta ckop lagy meyh . bawu sikit aku tolak kuat kard belakang kepale dye taw . terkeluar tudung dye . ahaha . kesian kan budak mentah camtu . muke da na nanges kowd . asal , kau na bagi taw mak kau kew hah ? pegy laa report . sila kan laa weyh . hihi :P pada hal umor sebaye aku , besar aku jee pown . ta buley na lawan balek , diri tegak cam aku tolak pokok taw . HAHA . mane ta nye , kawan kawan aku bapuck ramai keliling dye . aku ta jemput pown kawan kawan aku datang kard tempat yang aku jmpew betina uhh . diowunk sendiri yang datang . da laa ramai budak  laky . budak budak tuy semua lagy ckap at aku " pukul jee deela , smpai darah " ahaha . aku gelak jee . kunk kalo aku pukul terok , ta jmpew jalan balek umah betina uhh . 
na tawu sebab pew aku gado pastu simpan dendam neyh at betina uhh . sebab nye , aku da buad baek gila dekad dye pastu dye buad taik dekad aku taw ta . dye buley buad ctew pasal boipreng aku , pasal kes kawan aku enis , ngan kes fara . tuy la an , na buad mulot  cam jubur ayam an , beragak laa kan . smpay semua budak aku turun kowd . diowunk semua ta puas hati tady . kawan aku si enis uhh , siap bertolak tolak betina uhh . boipreng aku pulak terpakse laa aku kena tahan dye sebab kaky ngan tangan dye hampir na kena dekad betina uhh . ahaha . da name pown bohsia karat terkenal . so , taley tengok laa an owg laen couple sweet sweet ny . hihi :P . na lari mane shahira , ary laen ade lagy kan . kau tunggu jee naseb kau kena lagy terok dari arini . so sad . ahaha . KESAH kew ?

shahira kemet :P for u bitch (!)

p/s : jgn buad taik ngan aku okayy . belum kenai sape aku an . kunk naseb same malu ngan betina tuy . pade kawan aku yang tengok filem gdow gempak kard tepi skola uhh , arap bersaba okayy :] sebab bakal ade sambungan nye d'minggu hadapan . ramai ramai ktew kasi malu yee . HAHA '-)