14 October 2011

one day with him :P

arini , memang best sngad tawu . dapat luang kan mase ngan boipreng aku . pagi memang da wajib dalam kamus aku jmpew dye kan . petang tady , lepas jee gado . aku gi balek umah jup . gi mandy dulu , lam pukul sato lebih uhh kua balek gi ambek boipreng aku . pastu start dari aku ambek dye , smpai laa pukul empat lbeh gi lepak at taman . aku lepak ngan enis , faten , abong ngan sab . elok pukul 4 lbeh uhh cam na ujan auw . kteowunk cam na balek auw . tapy ta balek pown . hihi :P biase laa , ta buley na lepas kan boipreng aku tuy balek laa . nanti rendu meyh na manje o gedik same dye . HAHA . sweet ta , sweet ta ? hihi :] sbelum tuy , aku ade gi kedai auw ngan boipreng aku tuy . dye pulak gi lalo depan kedai moto cina yang aku pena ctew sebelum ny . budak cina uhh usya jee . muke aku da berubah da laa . takod dye jelous nnt . OMG . sian taw tengok muke budak cina uhh . em . lepas lepak uhh , aku ngan boipreng aku , faten ngan kawan boipreng aku gi ronda ronda . jaoh pulak uhh kteowunk merayau , ngan helmat ta pakai . HAHA . gembel ta kteowunk . huhu . 
kau ade ? jelous laa tuy an . hihi :P

 p/s : kantoi suda rambut aku pendek . ehh , rambut pendek pown tetap ade boipreng sayang laa . bukan cam kau . hihi :P sayang kau ketat ketat , padat padat , erat erat beby >;<