20 November 2011

IMISSYOU A LOT sayangg :)

bubu suke kiss beby cmni kan kan . IMY sayangg >;<
weee :) rendu dekad dye . arini dapat jmpew dye . tapy kejup jee laa sebab ujan lebat sangad . aku tanak dye demam , aku ajak laa dye balek . muke dye cam ta hepy jee bile aku cakap bubu , jum balek na ? dye jawap balek . hurm , jum jee laa * muke da masam da dengan aku . aku cube pujuk balek . na ujan lan sygg , nanti petang kan bubu na keje agy . pastu , dye agak okay laa sikit . aku jmpew dye dari pukul 3.40 petang sampai 4.20 jee :'( rase kejup kan . elok da sampai umah uhh , aku terpikir pulak . cmne dye na pegy keje pukul 5 nanti sebab ujan lebat gila . kebetulan , da na dekad pukul 5 camtu , mom aku soh aku kua pegy 7ELEVEN . aku pown text laa bubu , aku tanye dye . na beby ambek bubu ta ? dye reply balek , buley jugak . aku pown ngan sepintas kilat siap kelam kabut . pastu pegy ambek dye dalam ujan . naseb baik da ta lebat sangad * sayangg punye pasal , sanggop anta balak aku pegy keje taw ta :') atotottt , sweet pulak aku rase . lepas pegy 7ELEVEN uhh , anta dye pegy keje . sblum aku na balek , dye cium tangan aku and aku cium tangan dye balek . walaupown aku rase penat ulang alik jmpew dye , tapy aku rase smue ny berbaloi buad untuk dye . sebab dye ta pena lupe kan aku . buley dikata kan setiap ary kteowunk wajib jmpew kan sayangg  :) ILOVEYOU larh , sayangg .


Erkk . malam tady , rendu punye pasal kan due kaly dye dtg umah aku pakai moto kawan dye . first dye dtg umah sebab aku soh dye pegy beli topup dekad aku * jahad kan aku buli dye . HIHI :D second uhh da na dekad pukul 11 malam , dye text aku ajak jmpew jup . attotot , rendu laa tuy kan :') borak kejup dengan dye , siap aku mngedik pegang pintu pagar uhh . geram blew tengok muke dye tuy sebab dye uhh kadang kadang suke buad muke sweet depan aku >;< pastuy aku soh dye balek , sebab da lewat kan . last aku cakap , tengs sayangg sebab dtg jmpew beby . muke dye senyum jee :] 


p/s : only him can make me happy always . ILOVEYOU NON-STOP larh bubu !