21 November 2011

sayangg aku baek :]

thank you sayangg :] ILYSM BUBU <3
heyhye , peaceee :] arini aku na update pasal semalam . na taw ape jady semalam ? hah , semalam aku keje laa . start keje dekad kedai topup dekad taman aku jugak . first day masok keje , agak okayy laa jugak . letih memang tayah cakap laa kan , letih teramat :[ tapy disebabkan time aku keje dari pagy smpai petang , my buah hati ade jee dekad aku . dye sanggop tunggu aku keje auw . pagy smlm aku semangat sangad dtg awal . kedai buka pukul 9 , aku dtg sebelum 9 . HIHI :P kire orait laa tuy kan . alahaii , bile aku usya arah kedai sebelah kanan , aku nampak sorung mamat ny cam kenai sangad . rupe rupe nye sayangg aku laa dtg :] * hah , nampak ta . bertanpe sayangg nye dekad awex dye ny . dtg semata mata na anta duwet belanje and na usya aku keje . HAHA . terase kelakar laa , sebab nye dye buley tunggu aku . sampai aku kuar makan tengah ary pown dye yang teman kan . atotottt , sweet gitu kan <3 siann dye taw , duduk laa kedai membe dye sambil intai intai aku dekad luar kedai .dalam pukul 5 pulak , dye masok keje taw . ny lagy aku rase agy lucu taw ta . dye ngan aku usya usya dekad cermin . cmni , dalam kedai yang aku keje uhh , ade cermin besar auw . pastu buley nampak balak aku tuy keje o dye buad pape laa . dari situ laa kteowunk main arah isyarat taw . bagi flying kiss laa , bagi penumpuk laa , senyum manje laa * ny na keje kew , na ape . HAHA :P biase laa , mane buley b'renggang ngan sayangg aku tuy . keje pown , depan depan jee . dye keje kedai nasi lemak kukus and aku kedai topup . aku balek pukul 12 semata mata na tunggu balak aku tuy balek keje . sebab aku na anta dye balek umah . nanti sian dye balek sorung pulak . aku sambung laa buad ot dari 9 malam shif aku abes smpai 12 . lame ta ? 15 jam aku keje semalam . 


mngkin arini aku masok lambat , mmbe aku masok awal sebab aku na pegy sarapan dulu ngan sayangg aku tuy :] okayy laa , kena cau dulu ny . nanti aku story lagy okayy . lupe na cakap , tengs pade sayangg aku sebab ta jemu tunggu aku keje . sayangg kau sangad sangad bubu <3