05 December 2011

about she :]

witt , witt :] sumpa rendu blog aku ny . cewahh , blog buruk pown mau rendu kew . heee . aku hilang lame sebab busy keje lorh sbelum ny . pegy keje pukul 9 balek keje kadang kadang ta tentu time . lepas balek keje , jmpew papa aku pulak . sampai laa pukul 12 malam bawu balek umah . kalo da sampai umah , aku makan and mandy pastu call laa papa aku tuy smpai koy 2 pagy . haisshh , da jmpew pown ta puas agy call laa kan . huhu :]  actually , aku da ta keje da dekad kedai topup uhh start arini sebab mummy aku suruh aku spent time ngan dye before dye pegy arab saudi next week :[ ngan rela hati aku lepas kan keje aku tuy . banyak kenangan at tempat keje taw walaupown kejup jee aku keje situ . first aku na ctew pasal sorung awek ny . dye ny sebaye ngan aku . da la lawa , tinggi lak uhh . sumpa cakap , dye baek gila time keje ngan aku . aku ngan dye slalo share makan taw . pena skaly uhh dye suap aku makan nasi ngan tangan . weyhh yana , aku renduu kau laa :'( pasni , tade sape laa na suap kau makan biskut oreo , kongsi biskut tiger aku beli ary ary , pastu tolong kau balut fon yang baru sampai kan . hurmm . sumpa sedihhhhhhh ! last aku jmpew kau ary jumaat tuy laa kan . ktew due pakai baju kurung wane pink kan . pastu petang uh , kau suap aku makan . aku cakap tanak , tapy kau pakse gak sebab kau taw aku ngah lapa kan . tengs dear . yang paling best keje ngan kau , membe membe aku smue mintak num kau kan bile datang topup . HAHA . untung laa lawa :) buley kata kan , setiap ary budak budak yang aku kenai na num kau . tapy kau ta layan kan sygg :] aku akan renduuu kau taw . tengs ajar aku mase firstime aku masok keje . aku hargai kau sangad weyhh . kau laa budak yang pandai buli aku kan waktu keje . tade membe pandai buli aku yang sampai buley buad aku tergelak kadang kadang :] sayang kau yana .