06 December 2011

NEVER BE REPLACED

mama heppy bile ade ngan papa :]
selamat petang :] buhsan jee arini dok umah taw . tengah ary tady jee dapat kua ngan papa . tuy pown kua sebab gi tukar minyak hitam moto aku tuy , pastu teman papa aku temu duga keje at celcom and last pegy kedai moto sebab papa aku ngan aku na beli moto bawu nanti . tapy due due duwet sendiri laa kan . dok bergaduh jee ngan dye pasal na beli moto taon depan . mule mule aku ngan dye na beli moto ex5 same same . pastu due tiga ary lepas dye gtaw na beli rxz pulak * ta padan ngan badan kecik . heee :P pastu , angin kejup laa aku sebab dye sembang cam keling * hah nampak nampak , da mawa da tuy . hehe :D dye suke tuka tuka pikiran auw . aku pown tanak laa pakai ex5 , na gak pakai cam dye . tapy bukan rxz yee , aku pakai 125 jee . HAHA . cewahhhh , sape naek ngan aku nanti memang menonggek laa kan kan . heee :] nvm . aku rase cam rendu dekad papa aku laa . sebab dari ary sabtu lepas smpai ary isnen tengah ary , dye berkepit ngan aku 24jam . tige ary due malam dye tido umah aku sebab gado ngan famliy dye . best dok serumah ngan papa aku walaupown due tige ary jee . dye tolong aku goreng ayam , kemas umah . rajen kan papa aku tuy [: abg aku da ta kesah aku ngan papa b'manje depan depan dye ngan papa aku tuy . manje jee , bukan buad benda yang melampau . HAHA . ary ahad aku ta keje sebab papa aku tuy ade umah aku , pastu kebetulan pulak abg aku ajak aku , papa and gf dye kua g karoke pastu makan ice-cream dekad ice room , abg aku belanje taw . heee :) yang best aku naek rxz ngan papa aku sebab abg aku bawak gf dye naek lc uhh . heee :P 


memang heppy sangad sebab papa aku rajen luang mase ngan aku . dye ta pena jemu jmpew aku . mase time aku keje paling sweet gila . yela , pagy anta aku pegy keje . tengah ary tunggu laa aku ny kua rehat g makan ngan dye . balek keje datang ambek aku . kadang kadang uhh dye ulang alik masok kedai topup uhh . sebab ape taw , papa rendu mama laa * dye cakap camtu . senyum lebar aku taw ((: pena mase aku keje , dye gado ngan sorung budak ny . sebab budak ny mintak coup ngan aku pastu ajak aku kua smue and hasut aku soh clash ngan papa aku tuy . ouhh , memang ta laa kan . buah hati tersayangg tuy * ceehhhh , buah jantung ade laa kan . HAHA . aku rase dalam smue laky yang aku pena couple kan , dye laa yang paling baek yang pena aku kenai . aku sayangg dye sangad . buley dikatakan aku ngan dye cam laky bini laa . bak kata mummy aku cmtu laa . huhu :D 


sebelum aku terlupa laa kan , na gtaw pasal papa aku ny . besok dye mule keje dekad celcom uhh . dye ajak aku keje same ngan dye . sebab dye ade cakap buley pegy keje same same , rehat same same , buad keje same same , balek keje same same . hurm :'( aku na keje same ngan dye tapy pikir kan mummy aku tuy laa . dye last minggu ny jee ade at sini . next week pegy arab da . alahaii papa , pasni mama rendu laa da jarang lepak ngan papa . lepas papa balek keje bawu lepak kan . shari skaly jee laa jmpew pasni . tape laa papa , mama faham papa na kumpul duwet beli barang skola kan . pastu papa na simpan duwet beli moto nanti . hurm :[ papa , jgn curang taw waktu keje nanti sebab mama taw ade sorung sundal ny keje dekad situ . memang fuck dye laa . muke cam bagos jee . ta sedar dye uhh jonggang * ta perlu kowd sebut name dye sebab ta layak pown name dye na ade lam update aku ny :O    
                           
                                             si kering aku punye . ILY NON-STOP papa !
I WILL MISS YOU PAPA :'(