07 December 2011

OMBAK RENDU :'(




selamat pagy blogger :] actually arini aku na update pasal smlm . sebelum ny aku ade post pasal papa aku kan . smlm dye ta pegy keje at celcom tuy lagy sebab dye kena anta kaka dye dekad seremban . kaka dye na naek bus balek terengganu . mule mule aku ta ikod dye pegy anta kaka dye uhh . dalam pukul 1 lebih camtu dye text aku . mama , ambek papa dekad 7eleven taw . pastu aku pown berciap ambek dye . atas moto uhh dye gtaw aku . papa jmpew ramai budak budak taman kite , ex papa pown ade terserempak . so aku diam jee laa . otw na pegy isi minyak moto aku , dye cakap dekad aku . kalo na pegy tengok wayang jum laa . papa okayy jee na pegy . aku pown senyum sampai ke telinga . ecehhh , tengok wayang ngan papa :] aku pown balek siap . lam pukul 2 lebih gerak laa . naseb baek naek moto , kalo naek ktm mmng ta laa aku na pegy kan . heee :P elok da smpai uhh , twoz pegy dekad wayangg . ade ctew ombak rendu . tapy da start pukul 2.30 auw . so aku tanak tengok sebab da start setengah jam . aku pown cakap laa kard dye , ktew tengok pukul 5 punye na ta papa ? dye jawap senang jee , ikod mama laa , papa unn jee * dengan muke tersenyum lebar nye papa aku tuy :]] lepas tuy aku pegy makan ngan papa aku . lepas pegy makan , kteowunk jalan jalan . pastu ade sato kedai ny aku masok sorung . papa aku dok dekad kerusi mngurut uhh . aku pown ngan senyap , beli baju coup bawu untuk dye ngan aku * na kasi surprise laa konon :P baju tuy wane kelabu . aku na ambek wane purple O puteh . tapy aku pikir , baju purple da ade yang puteh lak senang kotor . so aku ambek laa wane kelabu tuy :) elok na bayar jee , dye pown datangg * alamak , kantoi sudaa ngan papa :/
SEDIH ta terkata :'(
sebelum pukul 5 , bilik wayang 1 da buka * berdebar na ngok ctew ombak rendu neyhh . huhu :] ctew uhh start dari mule , smpai abes memang aku menanges laa . papa aku da ta larat na kesat air mata aku . aku memang tersentuh gilaa tengok ctew OMBAK RENDU :[ mane ta nye , ctew uhh banyak bagy pengajaran . bile aku tengok ctew ombak rendu ny ngan papa aku , aku teringat mase aku tengok wayang ctew lagenda budak setan ngan ex couple aku at taiping . hurm . forget it , deela ! aku cume akan teringat papa jee . tade owg laen selaen dye da dalam hati aku yang patut aku na ingat . sepanjang dalam wayangg papa ta lepas kan genggam tangan kanan mama [ : tengs papa , sebab sudi teman mama tengok ctew ombak rendu . emm , lepas kua jee dari pintu wayang uhh . aku pown balek ngan papa lam pukul 7 lebih uhh . elok sampai highway , ujan pulak lebat . terase romantik laa kejup kan * ceweehhh , suke laa tuy kan .


papa , arini ary khamis kan . kau da start keje kan arini . mesti skunk kau da ade at tempat keje kan . kau jangan curang taw papa . ktew da laa taley text sebab krdt kau abes :[ arap malam nnt dapat laa jmpew kau papa >;< tengs for everything papa . iloveyou , imissyou , ineedyou papa :D