09 December 2011

story about him :'(

nape aku jady cmni sebab teringat dye ?
selamat petang :[ mesti pelik kan nape aku sedih . aku rase aku perlu luah kan benda ny . nape aku saked hati tengok pic dye ngan gf dye ? adakah sebab aku rendu dye ? sayang dye lagy ? OMG ! takan terjady lagy skaly . aku ta sanggop na berhadapan ngan dye and kawan kawan dye semua . memang kisah aku ngan dye smue da hancor , da kosong . cube tinggal sejarah lame aku ngan dye yang ta pena pudar lam pikiran aku . mungkin dye da lupe kan aku sepenuh nye , tapy aku NAPE aku mesti teringat dye lagy ! ta mungkin dye jodoh aku kan , takan terjady kan . please , aku na lupe kan dye ya Allah . aku tanak kembali dekad dye lagy . aku serik sebab aku ngan dye bukan cam 3 4 taon dulu . coup cmnne pown , takan serasi cam dulu lagy . aku patot terima kaseh banyak dekad gf dye sebab dye da berjaya buad ex coup aku tuy lupe kan aku sepenuh nye . sebelum ny tade mane pompuan pown buley buad cmtu . mungkin hati dye da tade simpan name aku lagy kan . kenangan aku ngan dye mesti dye da buang jaoh teramat :'[ hang na taw ta , smlm aku tertengok pic ktew snap dekad MD at taiping sentral arytuu . time uhh aku balek raye and ktew due na sngad kan jmpew , cume aku jee elak dari hang waktu tuy . kua ngan hang waktu tuy memang buad aku heppy sangad , cume hang jee ta nampak kan kan :[ tape laa , aku doa kan life hang semoge hang buley sayangg gf hang tuy cmne hang sayangg aku dulu . ktew mngkin tade jodoh kan . aku pown da ade bf , hang pown da ade gf . sebab uhh aku rase hang mngkin heppy ngan hidop hang skrng . gf hang pandai sangad jage hati hang kan , sweet jee dye kan . aku dulu tade buad smue tuy dekad hang kan . secare jujur kalo aku dapat jmpew hang face tuu face , aku na mintak maap dekad hang banyak banyak sebab aku ta pena argai hang ape hang buad dekad aku . aku akan cube lupe kan hang buad selame nye taw . anggap laa aku da tade lam hidop hang lagy sebab aku tanak hancor kan hidop hang lagy cam sebelum ny :[ sampai bile bile pown aku akan teringat kenangan ktew waktu skola dulu . kalo aku dapat putar kan mase aku , aku akan buad yang terbaek untuk hang sebab aku tanak sia sia kan peluang yang aku ade . pade adek aku yang aku sayang sangad , kawan kawan aku yang rapat ngan dye , aku arap korung faham nape aku cam sombong . aku ta sombong tapy aku tanak disebabkan aku kawan ngan korung aku akan teringat dye . please yee , aku na cube lupe kan dye cmne dye lupe kan aku skrang ny . arap korung smue faham yee termasok adek azira :/ dan aku berharap dye takan muncul dalam hidop aku dan aku takan datang dalam hidop dye . bia laa aku tengok hang senyum dari jaoh , bahagia ngan pujaan hati hang sekarang :') aku hanya mampu tersenyum . lagy sato , aku block hang dari facebuck sebab aku na lupe kan hang dan aku tanak saked kan hati hang lagy . maap kan aku yee , aku ta sempurna di mata hang lagy cam dulu >;<