11 December 2011

awak , super sye .

papa , sumpa mama rendu laa !
okayy , now aku ngaku aku rendu dye teramat :'( na taw sape , mysuperpapa laa . memang arini aku ade jmpew dye tapy kejup jee laa jmpew . na buad cmne kan , mase ta mngizinkan kan * amboii ayat , memang taley blah kan kan :P besok dye start keje balek . biase laa isnen , smue owg keje kan . hurm . sian papa , ta henti pujuk mama kan soh mama keje dekad celcom ngan papa . memang na keje kalo buley papa , tapy ibu uhh ta bagy sebab takod mama ny taley buad keje blew mngadap muke papa jee nanti . hihi :P alaa , relax laa ibu . name pown couple paling sweet kan * perasan sudaa :D kesah pulak aku . awak , suke laa awak sweet cam malam tady . sye ingat smue kata kata awak tuy papa . tengs yee papa , sebab buad sye tersenyum setiap ary :) mesti korung pelik kan , nape aku letak lagu ny ----> yakinlah aku menjemputmu . lagu ny memang lagu kesukaan aku ngan papa aku . dye slalo nyanyi kan untok aku . pastu aku ikod same laa dye nyanyi . mybe lagu ny ade kaitan aku ngan papa aku tuy :P papa , iloveyousomuch taw . bak kata lirik lagu ny , yakinlah aku tetap milikmu .