13 December 2011

awak :'(

PROMISE .
assalamuailaikum . jawap taw salam tuy :/ sbenarnye aku ta taw na story pasal ape . kang kalo aku story pasal boipreng aku tuy , smue bosan pulak kan kan . hihi :] arini aku dok umah jee . na kua jmpew buah hati aku tuy , da ujan laa pulak * sedih sedih :'( sebab kan ta jmpew dye ptg tady , aku gado ngan dye . gado kejup jee pown . tapy sedih laa gak sebab dye tanak faham aku . dye cuty arini sebab bos dye cakap arini da ramai budak dekad celcom . dye ade cakap pagy tady mase aku text ngn dye , papa cuty pown bukan dapat jmpew mama kan . hurm . aku pown jady sedih laa sebab dye buad aku rase seba sala . okayy fine , mmng pagy tady aku ta kesah dye cakap cmtu . ptg tady text ngan dye , dye cakap agy bawu ingt na jmpew mama da ujan . hmm . aku bukan tanak jmpew dye , tapy ade due sebab aku ta jmpew dye . sato sebab ujan , sato agy aku malas dengar mom aku tuy memekak laa . sebab stiap ary aku jmpew boipreng aku tuy . so dye kena faham laa same . bukan aku ta rendu dye , bukan aku na elak dari jmpew dye tapy disebab kan keadaan ta mngizinkan laa papa . please sygg , tolong faham mama okayy . next time ade mase , ktew jmpew taw . mama PROMISE ngan papa :') IMISSYOUSOMUCH and MUCHH izzad izzuddin >;<