05 November 2011

heyy my ex-couple .

capital F and capital S . sorry :')
mesti tertanye tanye kan . nape aku update fasal ex-couple . hmm . actually , aku at taiping skrang . aku balek kampung jup . petang tady aku merayau laa ngan tieya razi and kaka hanisah . ingat plan na tengok wayang , tapy smue cam lambat . so , jalan jalan jee laa . sebelum uhh pegy makan kfc at tesco . time jalan jalan uhh , terserempak ngan mybestie lame . na taw sape ? eee , jeng jeng qyla nazaruddin laa . HIHI :] comeyy laaa hang tady . geram tengok taw . ouhh okayy , now na ctew fasal ex-couple aku ny . dye na sangad jmpew aku petang tady . aku pegy laa at kamunting ngan kaka hanisah , tempat ex-couple aku tuy slalo lepak . hmm . ntah nape aku terase taley jmpew dye tady . na taw nape ? sebab dye da lame tunggu kehadiran aku . aku rase seba salah sebab aku tengah ade boipreng and dye tetap na tunggu aku . sebelum ny aku text ngan dye , dye ade cakap , kalo aku balek taiping teroz dye na couple ngan aku and setia ngan aku . dye tamo curang sebab nye tade pompuan laen yang dye couple same ngan perangai aku . OMG ! terharu pulak mak :] HAHA . tapy aku hepy laa lepak ngan capital F aku tuy walaupown kejup :) aku pening laa , cmne laa if aku dapat balek dok taiping kan . sape laa dapat aku . HAHA . choiii [: boipreng aku na campak mane kan kan . heee ~ rendu pulak dekad dye . tape laa , pisah kejup ngan dye . ary isnen aku balek nilai da . fasal title mlm ny , renung renung kan laa >;< 

p/s : pade ex-couple aku capital F yang aku bawu update pasal dye ny ngan capital S , jgn berharap sangad aku buley jady awex korung okayy . aku bukan patung taw ngex :') ehh . capital S ny budak laen auw . bukan  budak yang tuy tuy . budak capital S ny ngah otw na ambek spm laa . same jugak ngan capital F . two week lagy korung na spm kan kan =___=