03 November 2011

tengok movie :]

heyyy smue . sepatutnye update ny , update semalam taw . tapy disebabkan tuan punye blog ny demam , terpakse laa update arini . ney pown aku ta pegy skola auw . sebab sato badan aku mengigil sejuk . tapy unline muke buke and update blog larat pulak kan . HIHI :P rendu deked blog aku yang ta seberape cantek neyhh >;< semalam aku na update pasal aku pegy seremban ngan boiprengg aku , bestie aku suhaila fadzilah and abu hanafiah abg angkat kesayangan aku . heee :) kteowunk pegy 4 owg jee smlm . malas na ajak ramai ramai . kunk mulot smua cam jubur ayam auw . cam time pegy PD ary rabu uhh . NVM . ehh , lupe pulak aku . alin azman bestie aku pown ade smlm . tapy dye pegy naek ktm jee . smpay sane , boipreng aku yang anta dye dekad hospital tunku jaafar sebab dye na tengok boipreng dye . lepas boipreng aku anta alin uhh , kteowunk pegy la jusco . makan KFC uhh . abg aku yang belanje kteowunk makan . dinner plate due set lagy uhh . baek kan abg aku smlm . huhu . pastu kteowunk tengok wayangg pulak . pukul 12.45 bawu start . punye laa boring tunggu wayangg tuy start an . mase tunggu wayang na start uhh , dok snap pic jee laa depan wayangg uhh . hmm . kteowunk ngok ctew paranormal . boring gak laa ctew uhh . ta faham , pastu ta takod pulak uhh . yang boipreng aku ngan abg aku taw tido jee lam wayangg uhh . aku ngan bestie aku jee tengok . heee , na jee aku cubit diowunk uhh :') taw laa korung penat bawak moto sebab due ary merayau an . tapy tayah ark tido . GEDIK ! lepas tengok wayangg uhh , kteowunk pown balek . merempit laa atas highway uhh sebab aku naek lc ngan balak aku , yang suhaila ngan abg aku naek rxz . due due pecut laju sebab takod ujan kan . 15 minit jee da smpai nilai . hihi :P nnt kte kua lagy taw suhaila . best kan kua cmni , sebab tade yang MENYEBUK kan kan >;< ehh , ade yang terase erkk . suryy laa , memang na bagi kau sedar pown . sebab kau uhh , suke sebuk hal kawan kawan . kau pown ta betol lagy , kan suhaila fadzilah . aku sayangg kau taw .   ehh , lupe dekad bucuk aku . sayang kau jugak bucuk <3

tengah tunggu alin azman naek ktm .

makan KFC woo :)

aku ngan bucuk aku <3
na pegy tengok wayangg .
makan ice-cream berkongsi :)
sweet cam gula gula (:
iloveyou bestie >;<
p/s : heppy sangad ngan diowunk . pasni ktew kua cmni agy taw .