31 December 2011

1 January 2012

kenangan ngan Papa 2011 <3
hoho . smue update pasal Happy New Year kan kan ;] aku na laa jugak . hihi * ngade jee aku ny kan . aku berharap tahun baru ny akan buad aku lebih gembira dan bermakne dari tahun 2011 . semua cerita pasal kisah silam aku yang agak menyaked kan aty aku , aku na lupe kan . cume kenangan yang terindah jee ade * euww , ayat taley blah jiwang karat . okayokay , cukup mengarut yee deela :] actually , before pukul 12 tady aku gado ngan dye . sedihh sedihh :[ gado due sebab , sato pasal krdt dye cepad abes dan sato agy pasal dye kua lepak dataran ta gtaw aku . mngamok cam HULK laa aku tady . hihi :P pastu dye pujuk berbagai semua , aku pown okayy laa dan kembali senyum :O petang tady aku kua pegy shopping ngan mak ayah aku . aku beli cam cam gak laa . sempat jugak aku beli purse baru untuk aku dan dye taw . same banyak laa tahun ny ngan papa . beg skola same , sorung wane pink sorung wane purple tapy bentuk beg same cume wane laen :] purse pown same cume wane laen [: kasot due due pakai line 7 kan kan sygg . hihi . paling best na pegy skola tahun ny ngan papa . mule laa kard skola nnt buad couple bajet hot . haha . suryy too say laa kan , memang kteowunk paling sweet dekad skola . so , jgn jelous yee yang lain . Papa , happy new year yee . mama sayangg papa sangad taw . tengs papa sebab bahagia kan mama . papa slalo ingat kan mama , mama jgn tanggal kan papa taw * ayat tuy paling sweet papa . iloveyousomuchh <3