01 January 2012

2 January 2012 . I Love You Mama :]

Do You Love Your Mama ?
Morning , Morning :] da na dekad pukul 6 pagy kan . aku still ta tido lagy auw . na tido cmne , petang tady da lame membute cam badak air ta pena tidooo . hihi :P alaa , biase laa . aku na montel kan badan , tuy buad aktiviti tido waktu petang . lagy sato ade sebab aku ta tido . hurm :[ aku pikir kan mama aku . lepas ny , ta dapat laa aku na manje ngan mama aku , dengar dye membebel O memekak sepanjang hari :[ na ta taw story cmne mama aku ny . okay , aku akan story kan . Mama aku ny name dye , Faridah Hanom bt Ramli . umor mama aku skrng da 53 tahun tapy dye still kuat auw :] mama aku ny sorung yang penyabar sangad auw . na taw nape aku cakap dye penyabar ? sebab nye segala dugaan yang dtg pade family aku , mama aku sabar jee . dye ta pena na mara depan owg kew , maki hamun kew . mama aku bukan suke tunjuk mara dye depan owg melaenkan kalo benda uhh da melampau sngad , bawu laa angin mama aku dtg melanda . hihi * joke . selain tuy , mama aku ny dye suke binatang auw . firstly , kucing laa yang paling dye suke teramat . kalo kucing aku uhh melepas berak O kencing merata an , dye takan mara auw . dye just lap smpai bersih and then dye akan cakap dekad kucing aku tuy , Nape kecik berak ny ? pasir kecik da penuh kew :p tuyy laa mama aku . sorung yang ta kenal erti mara . anak mane yang ta sayangg mama/ibu/mak kan . pade aku walau cmne mama aku tuy bising dekad aku , aku mara lam hati balek , aku da rase tuy sato berdose pade dye ;[ sebelum ny , mase mama aku ade jee ngan aku . aku jarang na spent time ngan dye tapy skrng setahun aku tade mama aku depan mate aku cam setiap ary sebelum ny . semue aku kena buad sendiri lepas ny . sedihh sedihh . untungg laa sape yang mama dy always ade depan mate kan :] pasni mama da ta buad laa makanan bekal adek na pegy skola tiap tiap ary kan , kejot adek bngon tido pagy pagy , soh adek ambek betik kard belakang umah uhh , soh kua beli itu ini laa :[[ hanya Allah jee dapat tahu cmne hati aku bergelora na hadapi besok . ade lagy bape jam jee untuk aku pandang muke mama aku , sembang ngan dye , ketawa ngan dye . lepas ny , da tade lagy da ]: aku doa kan mama aku , semoge dye sehad dan tabah ngan dugaan dye di sane nnt . cume mama aku jee yang faham aku selame ny . kalo tade mama aku , aku ta lahir dalam dunia ny . mama , take care yourself . I will miss you so muchh and muchh after this . lupe na gtaw , mama aku pegy Arab Saudi . setahun dye keje dekad sane . so , tuy membuad kan aku sedih dan terase pilu sebab aku akan b'pisah ngan mama aku lagy sekaly :'( Thank for everthing mama . 

She my Mama .