16 December 2011

17 December 2011 .

sayangg kau laa GILA <3

atotottt , Sweet gitu <3

Papa , pelok mama gitu <3

FATEEN ADEELA <3


OMG ! so sweet laa my Dealova semalam . dye ta pegy keje semalam sebab ta sehad . blew aku bagy taw jee yang aku na kua ngan bestie aku pegy tengok wayang kan , laju jee sehad dye datangg auw . hihi :P takod sangad aku ny curang ngan kau kan papa :] actually , kua arini memang tade plan pape pown . dalam pukul 11 camtu aku pegy ambek bestie aku dekad umah dye . pastu pegy jmpew papa aku tuy jup . sebuk jee na ikod memanjang kan papa :O elok uhh , dalam pukul 12 bawu gerak pegy seremban . 3 buah moto jee pegy . smue pakat laju jee atas highway uhh . takod aku ngan bestie aku , cam na terbang jee . mane ta nye , aku naek lc yang lagy 2 moto uhh 125 . mmng taw na laju jee smpai aku keras dok atas moto uhh . hihi :] da smpai jee dekad terminal one uhh , lepak lepak jup . pastu beli tiket wayangg . kteowunk tengok ctew SONGLAP . mmng best laa ctew tuy . pukul 2 uhh masok wayang . mule laa Dealova aku uhh pegang tangan aku memanjang smpai ta lepas * cam takod awex dye lari pulak kan . haha :P time lam wayangg uhh , aku na fokus laa tengok wayangg . yang dye taw na tido jee atas bahu aku . heee * mengada pulak si gedik ny >;< lepas abes wayangg uhh , pukul 4 lebih bawu gerak balek nilai . time na balek uhh , ujan lebat . terpakse laa pelok papa aku tuy sebab sejuk . hihi * atttotttt , manje laa pulak kan :] tengs yee papa , sebab bawak mama pegy tengok wayangg smlm . Mama sayangg Papa sangad taw ;]