15 December 2011

15 December 2011 .

Papa , ktew sweet camni ta sayangg ? ILYSM papa .
malam ny aku na mule kan ctew aku dari pagy tady smpai la malam tady . buley ta ? hihi :P pagy tady cam biase laa aku bangon awal sebab anta abg aku pegy keje with mom aku and dye yang drive kete . pastu pegy sarapan jup ngan mom aku dekad area taman aku jee pown . da abes sarapan uhh aku pown balek dan kemas umah jup * na bodet kua laa kata kan , tuy yang rajen semacam jee . huhu :P sambil buad keje umah uhh , dok usya jam jee taw . sebab takod papa lambat pegy keje kalo ta kejot kan dye . da pukul 9.20 uhh dye text aku -----> Mama , papa da ciap da . aku pown ngan sepintas kilat kua dari umah , pegy ambek dye dekad tmpat biase :] pastu cam biase laa dye da smpai tmpt keje , aku pown balek umah sorung sorung . lepas sejam uhh dapat call dari <3 Dealova aku . aku pown pelik nape dye call time keje . aku angkat jee laa call dye . rupe nye dye ade umah da . kawan setempat keje dye anta dye balek umah sebab dye muntah dekad tmpat keje sebelum tuy . papa aku gtaw aku yang muke dye pucat lesu :'[ hmm . aku risau , aku soh laa dye rehat . elok pukul 1 lebih dye text aku . suryy mama , papa bawu bangon tido . aku pown pikir , mesti dye demam ny smpai dye buley tido * takod kalo saked lame dye datang balek ]': dalam pukul 4 lebihh uh aku bawu bngon tido * entah cmne aku pulak buley tertido kan . hihi :P ade missed call dari <3 Dealova aku :] rupe rupe nye dye na ajak aku kua . pegy lepak kard sato taman bawu ny . aku pown siap , pastu berjanjy pulak pakai baju same wane ngan dye , pink hitam tuyy . hihi :P atotttoott . sweett pulak atas moto . bukan pegy berdua jee , kawan kawan dye pown ikod same . agak sweet laa lepak situ . memang sesuai laa couple couple yang lepak . ade sato titi ny , pastu ade tasik . sweet kan ? rase cam tanak balek jee taw :] dalam pukul 6 lebih , kteowunk balek dulu sebab takod ujan pulak . malam pown jmpew agy auw . tapy jmpew lam sejam jee . tuy pown sebuk papa aku uhh berborak ngan kawan dye sampai tade mase na layan aku . cume aku dok sebelah dye , dye dok genggam tangan aku smpai ta lepas cam mase lepak kard tasik petang tady * na cakap laa papa rendu mama kan :O papa , tengs sangad sebab sehari suntuk papa luang kan mase dekad mama walaupown papa saked kan . ILOVEYOU my Dealova <3 I hope tonight , i will dream about you and me darling ;] atttotott , deela da pandai mule jiwang da . hihi <3