28 January 2012

29 January 2012 .

Cinta selalo datang ngn indah , dan pegy dalam keadaan yang menyaked kan . mesti tertanya kan . ape maksod ayat uhh . mule mule ktew berkawan , couple smue nye ayat indah dan manis manis jee yang kua dari mulut kan . blew da lame uhh , janjy smue ibarat janjy palsu :'[ aku ta tuju dekad sape sape , tapy kalo sape yang faham ape maksod aku tuy mesti la tahu kan untuk sape aku tuju kan . selame aku coup , smue kena aku jee bg dye peluang dan maap kan dye . tapy dye , tade na argai aku . aku tanak ctew pasal dye lagy , nnt lagy menyaked kan hati . ary selase lepas , aku ade balek Taiping . balek pown secare mengejut . aku balek sane , mmng tenang pikiran aku . ade bestie aku ny name dye Tieya Razi . dye yang teman aku kua , teman aku lepak dan teman aku tido . hihi * thnk youu cikyah :P second yang buad aku heppy sangad , ex boipreng aku . rase ta perlu kowd aku kemuke kan name dye . kang kecoh pulak kan kan . walaupown kua ngn dye sekadar kawan , aku rase dye buad aku lupe kan mslh aku dekad sini . last yang buad aku heppy , my sister Azira Azlan . dye laa periang aku taw . gilaa renduuu itu budak kecik . da laa comeyy adek aku tuyy * kembang laa tuyy :] berat hati aku na balek nilai sebab nye hati aku , life aku dekad Taiping kan . so , aku rase menanges gak laa . blew aku smpai nilai jee ary sabtu dalam koy 3 lebihh uhh , muke penat jee . tade owg datang jemput lak uhh :'[ pastu aku ade mslh ngn boipreng aku lam koy 12 mlm tady . ade laa benda uhh buad aku saked hati and buad kan aku angin laa . naseb baek ade sorung budak comeyy ny , suke sangad ambek berat pasal aku . dye laa yang rajen ngar mslh aku , support aku :] tengs my sceret person . awak skrng peneman sejati sye kan . mane sye ade mslh , situ laa awak dtg :] susa kan na argai owg , susa kan na percaye blew skaly da kena tipu dan susa kan na cari owg yang betol sygg kan ktew ]': sweet aku ngn dye mngkin ta lame lagy akan lenyap .

broken heart :'[