30 January 2012

30 January 2012 .

saked camne hati aku , dye larh sweet heart aku <3
Malam ny , buad aku tido ta lena laa . papa , tengs buad mama trust papa balek yee <3 papa datang umah mama pukul 8 lebih tady sebab anta nasi lemak kukus dekad mama kan kan . dye buad cmni sebab aku ade cakap dekad dye , aku na makan laen selaen makanan lam umah ny . pastu dye tolong beli kan dekad aku nasi lemak kukus uhh *sedapppp woww :] mase aku ngah makan , dye kua jup ngn membe dye pastu bape minit dye datang balek umah aku . membe dye soh lepak umah aku dulu sebab dye na buad moto dye . kebetulan aku ngah makan waktu tuyy kan , aku ajak laa dye kongsi sebab nasi lemak kukus uhh banyak smpai ta termakan aku kalo sorung sorung . sweet laa time dye na makan , aku pown na makan . so sala sorung kena laa beralah kan kan [: lepas abes makan uhh , aku ajak dye tolong buang kan something laa dekad muke aku * lebihh kurang picit jerawat , but bukan jerawat taw . hikhik :] first time dalam seumur hidop aku yang pena aku couple laa kan , dye jee berani na buad smue tuyy . aku pena tnye dye , papa ta rase kotor O geli kew ? senang jee dye jawap , buad ape na rase kotor O geli lak . mama kan gf papa and future wife papa <3 tergelak aku dye cakap cmtu but sweet okayy , kau ade ? heee :/ dye balek dari umah aku lam koy 11 lebih tady . sebelum tuyy , petang tady lepas balek skola aku ade lepak ngn dye kard taman , pastu pegy pusing pusing dekad taman ngn dye . renduuu cam dulu balek kan papa >;< buad sementara ny , dye da mule banyak berubah . dye da banyak luang kan mase ngn aku balek dan dye buad kan aku rase percaye dye balek . dye buad smue ny sebab tanak aku pinda Taiping . aku da buad keputusan yang aku akan stay dekad sini sebab boiprengg aku . sanggop kew aku hilang dye ? sanggop kew aku jaoh ngan dye ? sanggop kew lepas kan dye dan bia kan dye jatuh kew tangan betina laen ? ouhhhh , mmng ta SANGGOP laa kan . 10 bulan couple ngn dye , da cam cam dugaan yang aku alami . lepas sato yang datang , ade lagy yang datang . kalo da sayangg dye , kena laa saba . jgn ramai hasut aku soh aku tgay kan boiprengg aku tuy , aku taley buad laa kawan . mmng dye suke buad aku menanges , buli aku , ikod ngar cakap dye but korung ta rase sayang aku pade sye . start dari malam ny , aku cuba buad yang terbaek untuk jage relationship aku ngan izzad izzuddin <3 papa , iloveyousomuchh and more papa . hope lepas ny , tade laa segala batu api kew , batu ape kew yang cube na hasut boiprengg aku sohh tgay kan aku jugak yee ! takan terjady laa kawan :] so , berjage okayy . before na jage relationship owg , jage laa relationship sendiri yee babiii :P