09 February 2012

9 February 2012 .

ILOVEYOU Super B <3
Seriously aku rendu boiprengg aku . arini aku ta pegy skola sebab aku kurang sehad . lagy pown dye yang ta bagy aku pegy skola . last last aku ngan dye menahan rendu sebab ta jmpew . sorung dekad umah , sorung lagy dekad skola . biase nye kteorung mesti pegy skola same same , blew sehari ta jmpew rase ade benda yang ta cukup kan papa :'[ aku ade suruh dye bawak phone pegy skola sebab pape aku buley text o cal dye kan . kejup kejup aku mesti text benda merepek dekad dye , pade hal dye ta onn phone dye pown mase tuyy . heee * gilaa rendu laa tuyy :] da dye ta text aku , aku pown tido laa jup lepas buad keje umah . dalam pukul 11 uhh , aku tersedar phone aku ade text dari MYSUPER B <3 hehe . time uhh gilaa seronok sebab dye pown teringat na text aku . ape lagy , mule lak text papa mama aku ngn dye kan kan :P aku cakap dekad dye , lepas papa balek skola mama pegy ambek papa dekad flat taw [: ngan kelam kabut aku siap na pegy ambek dye balek skola , pade hal awal lagy time uhh . hihi . pukul 1.50 aku da tunggu dye siap da dekad flat uhh . dari belakang dye datang kaco aku , aku terkejut beruk waktu tuyy taw :] sweet kan sayangg aku tuyy . Iloveyouupapa . lepas ambek dye , pegy beli goreng pisang , keropok lekor ngn cokodok sebab abg aku yang na makan . mybe petang ny na pegy jogging ngn papa aku tuyy , harap harap ley laa turun berat badan aku lepas ny . AMIN :] ta sala aku mencube untuk turun kan berat badan aku :O hampir setiap ary aku akan di landa ombak rendu dekad boiprengg aku tuyy <3 hihi . Mama sayangg papa sangad sangad auw >;<