19 February 2012

20 February 2012 .

I will miss him :[
Cinta yang datang ngn indah , da hilang dari hidop aku buad selama nye . Mesti na tahu kan ape aku merepek . Ngan rasmi nye aku na bagi tahu yang aku da clash ngn Izaad Izzuddin . Nampak jee aku senyum , tapy hati aku penuhh ngn kesedihann :[ aku clash ngn dye sbb dye kantoi ngn aku dye ade pompuan lain . Mmng aku ta dapat terime dye blew tahu pasal ny . Lepas jee aku dapad tahu pasal ny , aku terpikir na cari owg lain . Tibe tibe hati aku terbuka untuk sorung laky yang aku baru jee kenal dye . Tapy dalam mase yang singkat aku kenai dye , aku da banyak tahu pasal dye . Aku coup ngn dye , 18 arybulan 2 . Baru lagy kan kan :] Aku rase , boiprengg baru aku ny dapat ubah hidop aku dan lupe kan segala kenangan aku ngn ex boiprengg aku . Buad sementare ny , aku na scret kan sape boiprengg aku tuyy . Biaa semua owg tahu sendiri . K bhaii <3