21 February 2012

Mohd Tawafiee Amran .

Mohd Tawafiee Amran <3
Ny baru di panggil kan Beribu sesalan kan . Nape jady begitu ? sebab nye blew na buad sesuatu ta berpikir dulu , da jady cmni baru tahu cmne erti penyesalan kan . tayah laa na beriloveyou dekad aku lagy . kau ta tahu ape erti kaseh sayangg kan . mybe sebab uhh kau ta pena cukup sorung teman istimewa lam hidop kau kan . kau tayah laa na bagi aku jelouse bagai kat skola . aku sedar ktew da tade pape kan , tapy aku lepas kan kau dengan care yang baek . kau pon tayah laa saje saje nampak aku pastu na pegy kat pompuan lain . ehh , Hello . stakat pompuan pompuan tuyy , aku ta hairan laa cam bawak tapak Kasut jee pun . aku ade Mohamad Tawafi 'Amran laa sekarang . lagy tahu tentang aku . sekarang ny dye laa jantung hati aku . dulu kau an , skrang ta lagy :] aku takan saked kan hati wafiee cmne kau buad dekad aku sbelum ny . So pade kanak kanak perempuan sekalian , berjage jage la sebelum singa aku keluar yee . tayah na mengedik o ade hati na rampas abiyy aku dari aku . berani try laa contact abiyy aku , na tengok korung jady beribu ribu sesalan buad laa kan :P berani kew na makan penampar aku hah ? demi wafiee , aku sanggop gado laa sbb ape tahu sbb wafiee pun akan buad benda yang same dekad aku <3 simpan laa harapan na dekad wafiee bagai an , dye da mmng jady milik aku . suryyy laa kawan , mmng laa berkorban demi cinta tapy kalo berkorban cinta yang cam tahi baek tayah laa kan . sebelum aku muncul lam hidop wafiee , nape korung semua tanak muncul erkk . blew skrang dye jady milik aku , merata rata soalan tanye betol kew aku ngn wafiee ? mmng kenyataan laa kan wafiee uhh boiprengg aku , bukan boiprengg jee tapy future husband . HAHA . b'bulu laa sape yang bace blog aku ny kan blew ta dapat wafiee . Kalo rase na tunjuk belang laa kan , try laa touch wafiee dari aku . heee :O pompuan tade maruah jee yang terhegeh merayu kan wafiee *upss , ta mention name sape kan kan >;< pade sape yang terase uhh bagos laa . sedar sedar laa diri uhh sebelum aku sedar kan nanti . sepanjang mase aku ngn wafiee . so , ta payah na buruk kan pasal abiyy aku yee . kang ta pasal pasal b'perang ngn aku . ta kesah laa kau besar mane pun kan * lalalalalala . Aku sayangg abiyy tawafiee aku <3 K bhaiii :]