06 March 2012

Him back :] iLupciuyouuu Papa .

Makkk aii , renduuuuuuuuuu gilaaaa kat blog aku ny . long time , no see . Haha . biase laa , musim exam kan sedang melanda sekarang kan . so , facebuck ngn blog aku ny jarang laa aku singgah singgah :] korung semua da tahu kan life aku cmne sekarang ny . okayokayy , jangan na gosip fasal aku about facebuck okayy . biar aku cerita kan sato persato dulu kayy . bak kata owg puteh laa , one by one first . hee :O alaa , cerita aku ngan si dye da kembali baek pulih sekarang ny disebabkan dye ta pena putus asa untuk dapat kan aku semula . aku kagum gilaa ngn dye sebab dye ta pena rase muak tunggu aku . aku tahu , susa aku na lupe kan dye jugak cmne dye susa na lupe kan aku . tapy disebabkan perangai dye yang agak menyaked kan hati aku uhh , m'mbuad kan aku jemu na ngar semua penjelasan dye . aku ta ungkit ape dye buad dekad aku cume aku na dye ingat , senang aku datang dalam hidop dye tapy susa untuk aku kembali dekad hati dye semula . sebelum ny memang ade sorung mamat yang muncul dalam hidop aku dan aku hampir laa sayangg mamat uhh sepenuh hati aku . disebabkan semua ny jady kritikal dan membuad kan keadaan lagy bertambah tambah rumit , aku terpakse laa let go kan dye ngn rela hati aku . maybe ramai pikir aku player sbb senang dapat calon baru kan . wahhh , ayat mengancam siott :P banyak sebab aku buley jatuh hati dan sebab ape yang aku buley terima mamat uhh . biar laa aku ngn owg yang tertentu jee yang tahu okayy :] sekarang ny , keadaan aku da NORMAL cam dulu balek . aku suke laa sbb dye ta pena henti melayan kerenah sengal gurlpreng dye ny . hoho . mane na dapat weyhh boiprengg cam dye , mati hidop balek takan dapat . haisshh , ayat taley blah kan :/ aku mmng sayang dye sangad tapy skrng ny aku tengah cube na sayang dye cam dulu balek . cume ambek mase yang agak lame jugak laa . biase laa , da kena kecewa bagai mmng frust cmni kan >;< yang penting aku mmng tahu dye cume sayangg aku dan dye ade aku jee kan papa <3 pade mamat yang pena muncul lam life aku sebelum ny , aku na cakap terima kaseh banyak sbb sudi jady teman aku sepanjang mase yang dye ade untuk spent time ngn aku . aku ny suke lelaki yang serasi ngn aku cam papa aku tuyy . so , ta sala kan aku terima dye lagy kan korung [: aku harap gila gila pasni tade laa mane mane pompuan na buad aku buley clash ngn papa aku ny . aku ta sanggop na maki dye setiap mase . semalam bufday sayangg aku tuyy , aku spent time ngn dye pegy seremban jee . belanje dye makan , tengok wayang ctew Adnan Sempit II . ctew tuyy mmng buad aku ta larat na gelak weyhh . ingat na pegy naek ktm ngn dye , tapy kaki kiri aku ny bengkak gila kena gigit semut . tuyy yang pegy naek moto ngn dye . heee :P sweet cam dulu larh kan papa <3 dye suke bagi aku manje auw . aku rase hepy blew dye ade depan mate aku . aku tanak hilang dye lagy kalo buley . aku na sayangg dye cam dulu lagy :[ Papa , imissyouumoreand more papa <3 <3 <3 Kbhaiii .

Heppy Bufday Sayangg . Ilupciuyouu papa <3