09 March 2012

9 February 2012 .

Hello readers , sumpah penat gilaa weyhh . pegy jogging ngn boiprengg aku bagai na mati . pusing tige round kowd , da laa taman awam uhh buley tahan besar gak . kaky aku bagai kan na tercabut taw sebab perangai boiprengg aku yang gedik soh aku jogging ngn dye . ingat na jalan jee , last last dye pakse nye gurlprengg dye soh jogging same . heee , sabor jee lerrr :] tapy best laa jugak jogging ngan jantong hati aku kan . dari tade langsung owg na teman aku pegy jogging :O HOHO . petang kua pegy jogging , malam date kat pasar malam . haiyahhh , berkepit jee taw kan kan . sebenar nye pagy tady aku gado ngan dye . da bnyak ary ta gado , tibe tibe arini gado pulak . pasal ape ? pasal aku kua ngn Tawafie laa malam tady . hihi . aku pening da , sorung cmni yang lagy sorung perangai cmni . aku yang tengah ny jady mangsa na kena melayan kerenah diorung auw =;= kang kalo aku buad bodo kang , mule buad ayat taucing karangan bagai kat aku * jiwang jee lebihh [: aku mmng rapat gilaa ngn ex boiprengg aku , Tawafie . walaupun da clash , kteorung still cam couple . tapy ta couple pun :P aku cakap cam couple sbb ape taw . sbb tiap tiap malam oncall ngn dye . sejam due jam oncall ngn dye . jmpew pun kadang kadang free , kalo dye free bawu laa kua datang jemput kat umah . just sebagai kawan okayyy , no couple couple ngn dye . kang ade jelouse bagai :'] kalo suroh aku buad pilihan , aku tanak pilih sape sape auw . sebab aku tanak saked kan hati diorung due . aku mngalah gilaa dalam hal cmni :[ mane ta nye , setiap ary due due ny akan ade lam hidop aku . yang ex boiprengg aku rajen contact ngn aku walaupown ta jmpew sangad , yang boiprengg aku jarang contact tapy kerap jmpew . hmm . kalo korung ade kat tempat aku pown , korung akan rase benda yang same cam aku ngah rase skrang ny . mmng aku ny sweet ngn boiprengg aku , dalam mase yang same ex boiprengg aku pown sweet gak ngn aku even kawan jee pun . haishhh , naseb naseb kan . bia laa , sape pown jodoh aku , aku akan accept dye ngan hati yang terbuka . aku ny insan yang lemah , ta mudah na buad sesuatu keputusan yang agak kritikal ny :[ jupg malam oncall ngn Tawafie sbb smlm dye cam merajuk aku ta call . slalo kalo aku tido , dye kejot kan aku tido . hehe . okayy laa , penat membebel ny . kat bawah ny ade pic aku snap ngn boiprengg aku . kat bawah ny taw :]
Banyak pic ngn dye , ny pic paling suke . Sayang kau Gilaa <3