13 March 2012

14 February 2012

Untung laa rambut perang . hikhok :] Iloveyouu huney .
Sumpa aku renduuu dekad dye . entah nape aku pikir pasal dye jee * ngade :] malam ny , due due tade krdt na text . tady dye text aku lepas aku balek tusyen , dye cakap dye renduuuu kat aku . alahaii , na nanges aku bace text dye tuyy . tady pun sempat cal dye kejup jee . janjy dapat ngar suare comeyy dye . pastu krdt aku pun abes * sedihhh :[ tape laa , besok pagy jmpew kan sayangg . yelaa , walaupun cmne jmpew mesti dye akan ingat aku . sebab uhh aku rase aku susa na dapat boiprengg cam dye . kalo aku nanges jee , dye laa pandai pujuk aku . aku sayangg dye sangad . mungkin benda yang berlaku sebelum ny ade hikmah semua nye . dye da sedar sala dye . tuyy yang buad dye rase dye ta buley kalo tade aku lagy . pagy tady aku jmpew dye , aku tolong colour kan rambut dye warne perang . actually , aku yang colour kan dulu rambut aku malam semalam . pastu ade lebihh dye na jugak . aku tolong laa buad kan rambut dye kat padang taman dye . da petang uhh aku jmpew dye auw . mak aiii . comeyyy nye sayanggg aku * tergoda jup :O wittt wittt , papa sape laa  tuyy kan kannn . Ilupciuuusayanggg .

Mama colour rambut , papa pun sebuk jee na <3 Imy badly .