13 March 2012

Imissyouu :

Awal pagy na date da . wangy jee papa aku . IMY comeyy <3
heyyyy heyyyy :] tady aku jmpew si jantung hati aku weyhh . sumpa heppy jmpew dye . rase na jee peluk dye ketat ketat . hikhok * gatai :P alaaa , boiprengg aku , biar laa kan . bukan aku peluk boiprengg owg pun kan kan :O aku semalam tidoo pukul 4 pagy , disebabkan teringat kat dye mate aku ta buley na pejam auw . na dekad pukul 8 cmtu , phone aku memekak pagy pagy bute uhh . text dari MELUPCIUPAPA ! sayangg aku laa teww yang text . dye text , Hi , please call me back . hikhok :] siannnn krdt dye tade . so , aku call laa jup . dye soh aku mandy mandy semua , pastu da siap call dye . dalam pukul 8 setengah camtu , aku pegy ambek dye kat tempat biase . rendduuuuuu :] dye teman aku pegy beli nasi lemak . pastu lepak kat pondok taman . aku cerita something yang penting kat dye . benda ny da lame aku pendam sorung sorung . so , sebelum jady melarat baek aku cerita kat dye . dye pun boiprengg aku , dye ade hak na tahu jugak . blew aku ctew uhh , dye angin bagai . aku pun risau laa dye na cari budak uhh . then aku saba kan dye . naseb baek dye buley saba . Cool laa papa :] actually , aku kuar pagy awal uhh sebab na tengok boiprengg aku lawan bola sepak ngn budak taman aku . kire fight laa ny taman dye ngan taman aku . hikhik ;p na dekad pukul 10 baru diorung start game . alahaii papa , comeyy nye kau lari sane sini . budak rempitt pun pandai sepak bola erkk . huhu :O suryyy papa , tapy first time aku tengok kau main bola auw . boley tahan laa papa main bola . pastu main ngan ta pakai baju nye kan . datang kat mama peluh peluh kan . busukkkkk laa papa , tapy tape ade owg sayanggg okayyy :] elok da abes separuh pertama , aku pun balek sebab perud aku lapa mintak makan . before na balek uhh , mngedik laa kat dye kejup kan kan . flying kiss uhh pentingg * atttotoooo , sweetttt nye huneyy aku tuuyyy . Iloveyouuumuchhh & muchhh papa . muahhhhh <3 hikhok ;

Heee , busukk laa kau papa . peluhhh :[ tape , Iloveyouu okayy <3