16 March 2012

17 February 2012

Mama mintak maap papa . Iloveyouu more papa .
Firstly , aku na MINTAK MAAP gilaaa gilaaa dekad jantung hati aku sebab nye aku layan dye ngan tade langsung perasaan kesiannnn dekad dye . hmm . Mama mintak maap yee sayangg . tade niat pun na layan kau cmtu . mngkin mood aku tade sebab aku penat gilaaa sehari suntuk arini . tidoooo lewat bangon awal kan . mmng ta cukup tidooo laa weyhh =__= pagy tady teman dye lawan bola smpai laa abes game uhh . time dye tengah tengah padang uhh , sempat mngedik dekad aku . bagi flying kiss laa pastu senyum manje manje laa * gatai :O pastu teman pulak dye pegy melantak nasi ayam* kuat makan :P tengah ary lam pukul 1 lebihh tunggu dye pegy sembayang jumaat lak . then pegy karoke ngan Fini , Syafiq , Eyda , Piji dan jantung hati aku <3 tengs korung belanje karoke dan suryyy aku blah awal . hikhok :] aku da ngantok , tuyy na balek uhh . elok uhh anta laa jantung hati aku uhh balek umah dye uhh . elok aku sampai umah , aku kemas sato umah * penattttt :[ da petang uhh baru laa dapat tido . pukul 9 malam , kua lagy ngan papa aku tuyy * dye lagy <3 mmng time uhh ronda ronda jee . mule laa mngedik , pastu manje then buli dye atas moto uhh * atttottttt , sweeet nye ktew :] last pukul 12 tady aku kua lagy jmpew dye . smpai koy 1 lebihh . time ny laa gaduh ngn dye sebab mood aku da tade . dye ajak gak kua , aku tanak . blew tanak uhh yang mood bertukar jady na mara jee . suryyyyyyy papa :[ cmne mama mara papa pun , papa tetap na pegang tangan mama kan mase bawak moto tady . sedihhh sedihhh :'[ Ilupciuyouu muchh and more papa . Imissyouu badly <3