23 March 2012

Mama maap kan papa :]

For youu sweet heart :] ILOVEYOUUUSOMUCHHHHH .
walaweyhh , boiprengg aku pujuk mencair jugak aku akhir nye . alaaa , lame mane sangad ego aku ny kan sayangg . firstly aku na cerita laa cmne punce gaduh aku ngn dye makin melarat =__= memang semalam aku jelouse gilaa pasal pompuan yang dye cerita uhh . second pulak , pagi tady aku unline auw . aku buka wall facebuck boiprengg aku . aku nampak dye comment gamba mmbe skola aku . dye cakap budak uhh comeyy . wahhh , da pandai kau kan papa :[ tape tape , aku sabar lagy auw . pagy tady aku ambek dye cam biase laa sebab na pegy skola ade kelas tambahan form 3 ngn form 5 * untungg laa kelas tambahan buley pegy sekaly :] pastu sampai sampai dekad dye , muke aku da cam muke na pukul owg * angin da tuyy :/ dye pun mule laa pujuk aku bile aku da start mara semua . aku buad bodo jee maki dye . elok uhh kat skola aku nanges dekad mmbe aku , faten . dye pujuk aku bagai , aku berhenti laa nanges . tengs dear :] then balek uhh boiprengg aku pujuk aku lagy dekad taman . pastu dye hug aku kuat kuat ta henti kat atas moto sambil dye cakap , mama maap kan papa . berulang kaly dye cakap ta henti sampai na nanges aku ngar . okayy , aku maap kan dye . sesetengah hati seorung wanita senang cair ngn pujukan rayuan seseorung laky kan [: pastu da baek , dye suap aku makan chip more . dye beli kan mase aku gaduh ngn dye . dye tetap ingat aku walupun aku gaduh ngn dye . paling best , dye dukung aku depan depan mmbe aku time aku tengok mmbe aku gaduh . hihi * sweet sayanggg <3 sumpa ! iloveyouuusomuchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh papa .