28 March 2012

Happy Annniversary Sayangg .

Happy Anniversary For One Year sayangg . Suke duga ktew berubah menjadi sedihhhhh kan . dari gelak ketawa , berubah menjadi menanges kan :'( dalam minggu ny , pelbagai dugaan datang dekad aku . Ya Allah , besar nye dugaan kau beri pade aku Ya Allah . aku ta sanggop na hadapi ny semua . aku memerlukan dye sekarang Ya Allah . mane dye sekarang ? aku renduuuuuuuuuu na dye peluk aku dan aku rendu na peluk keding aku ]: hmm . ary isnen aku pegy skola , aku menanges dekad perhimpunan sebab tengok cikgu kasar ngn dye , siap sepak dye lagy . pastu ckgu potong rambut dye sampai pendek . petang tuyy aku teman dye pegy botak kan rambut dye . aku ta kesah cmne rupe dye pun , sebab aku tetap akan sayang dye sepenuh hati aku :[ pastu , aku balek umah petang uhh ade budak cerite dekad aku nampak dye date ngan sorung budak pompuan yang pernah buad kteorung clash dekad tangga makmal skola . boiprengg aku still bertegur ngn dye . blew aku dapat tahu , aku call boiprengg aku pastu tanya dye smue pasal ny . besok uhh aku pegy ambek dye kat lorong cam biase na pegy skola . aku cari budak pompuan uhh , aku sound dye then aku ajak dye jmpew lepas balek skola kat taman . dye cakap lain , boiprengg aku cakap lain . aku ta tahu sape yang betol . lepas balek skola uhh , berkumpul dekad taman uhh . aku da maki jerit jerit kat boiprengg aku . aku tanya dye na sape , dye na aku . okayy mslh ny setel ngn dye . dye jnjy dye takan buad aku cmni lagy . elok malam uhh , dye wish ulang tahun aku ngn dye . time uhh aku da tido , tapy aku happy dapat text dari dye bile aku terjage . pasal arini memang menyedih kan teramat amat . pagy tady dye datang umah aku sebab aku ajak dye jalan kaki pegy skola . dekad skola cam biase hepy ngn dye siap kongsi makan nasi lemak ngn aku . lepas rehat tady , aku pegy naek makmal sains . aku ta blaja , aku tido due mase . tapy tido taley na lena sangad . cam ade benda ta kena . last last aku ngar suare yang aku kenal sangad menjerit jerit dari bawah sampai dengar makmal dekad atas . aku kuar dari makmal , rupe rupe nye boiprengg aku bergaduh ngn budak india . bertumbuk terok sangad depan mata aku . aku nanges dekad situ jugak . elok uhh aku turun bawah cari dye , dye tengok aku nanges pastu dye ngn kawan kawan aku pujuk aku :'[ bile aku masok kelas , kawan aku bagi tahu . mybe boiprengg aku kena bawak pegy balai ngn kawan dye yang lain . Ya Allah , sedihhhhhhhhh nye waktu tuyy . hanya Allah jee tahu cmne perit jee aku rase waktu tuyy . aku harap kan kegembiraan , tapy sebaliknye yang jady . sebelum na balek uhh , aku cari beg skola boiprengg aku . aku jalan kaky bawak beg dye , beg aku lagy , buku lagy aku pegang . naseb baek fini teman kan aku , tengs dear . aku resah jee arini tunggu dye . ape laa jady dekad dye sekarang ? mane dye sekarang ? dye okayy kew ta ? nape dye buad aku cmni ? kalo dye ta terlibat dalam gaduh , semua ny takan berubah . aku baru na ajak dye kuar jalan jalan lepak dataran . tapy aku terpakse tunggu dye balek . phone dye ade dekad aku . sedihh blew aku buka phone dye , dye letak pic aku dekad wallpaper :'[[[ aku renduuuuuuuuuuuuuuuuu kau papa , aku sayangg kau papa . aku ta buley tade kau . aku ta henti menanges teringat kan kau . bayangan kau merata rata sayangg <3 aku renduuuuuuu na pandang muke kau , aku rendu na kau mara aku , aku rendu bile kau tade depan mata aku , aku rendu na kau suap aku makan cam semalam , semua nye dengan kau papa :[ please sayangg , jangan buad aku tertanya tanya mane kau sekarang :'[
IMISSYOUUU badly papa :'[