05 April 2012

5 April 2012 .

cerita hati sebenar aku . da seminggu aku ta pandang blog aku , busy larh *erkk Whatever :P actually , aku renduuuuuuuuuuuuuuuuuuu kan si Dye yang dulu . tapy tuyy semua da berubah ]: dye ta seindah dalam hati aku cam dulu , sekarang ny dye da ubah hidup dye . mungkin ngan cara dye layan aku sekarang membuat kan aku ta suke teramat . pastu aku tahu na mara dye jee . kew sebab hati aku da berubah erkk ? ouhh , tidak same sekaly laa kan . aku da banyak kaly berterus terang ngan dye yang aku ta suke perangai dye sekarang semenjak kteorung clash arytu :'[ ade sebab nye , aku da terlampau manje kan dye sampai dye buley buad ikod suke hati dye . aku da banyak kaly bersabar , sampai aku terase aku ny terlampau bodoh biar kan dye buad semua benda yang aku ta suke . paling aku ta suke perangai dye sekarang blew dye tinggi kan suare ngan aku pastu lupe aku blew dapad jmpew kawan kawan dye . okayyy , mmng sala aku sebab biar kan kau bebas tapy aku tanak kong kong hidop kau . prinsip aku kalo ade boiprengg , aku tanak kurung boiprengg aku cam dalam penjara . aku belum tahap kejam cam tuy lagy . tapy ape kan daya , kalo kau tipu aku pun aku takan nampak kan kan :'( kelemahan seorung wanita terlampau percaye kan teman lelaki dye sampai dye senang diperbodohkan . aku na jee dye yang dulu tapy aku rase sekarang semua da berubah . biar laa aku pendam rase saked hati ny sorung aku . aku sayangg dye cam dulu , aku tetap renduuuuuuuuuuuu dye selalo . iloveyouusomuchhh ijad <3

Jantung hati aku . Na kau yang dulu :[ ILYSM dear .