12 April 2012

Soal hati , soal cinta .

CINTA mudah datang dan pergi kan .
I renduuuuuuuuuuuu i punye blog . Hahaha , sumpa gedik ! da lame ta berusik pun blog aku ny , biase laa busy gurl laa kata kan :] banyak benda aku na cerita auw , tapy semua da lupe da . maklum laa , bukan makin mude makin tue . hikhok :O aku na story sikit laa pasal hati aku . ny soal cinta dan hati aku * wahhhhh , sengal :P aku pelik sekarang ny , nape laa aku masih tertanye tanye pasal hati aku . makin sehari , makin aku na jaoh kan diri aku dari dye tapy dye tetap cube na curi hati aku balek . petang semalam peristiwa yang paling terok yang ta pernah aku alami sebelum ny . aku gaduh besar ngn boiprengg aku pastu dye tanak bagi aku balek dye tarik kunci moto aku . memang time uhh aku na jee call ex boiprengg aku tapy disebabkan tanak diorung gaduh aku biar kan dulu dan aku cube tahan untuk hadap muke dye . aku ta sanggup tengok dye nanges tapy nape aku buad dye nanges ! hmm , jahad kew aku ny ? tapy kejam lagy dye luke kan hati aku yang ta bersalah ny :[ kadang kadang uhh , aku da sampai tade air mata na menanges sebab hati aku da cukup ngn kesedihan . ape buley buad , lumrah bercinta kan <3 tade gaduh , tade la sayangg . ade kaseh sayang , ade la bahagia kan [: sekarang ny masalah aku slalo aku luah kan pade ex boyprengg aku , Tawafie . pernah ngar kan name dye dekad blog aku sebelum ny . buley dikatakan sepanjang aku ade masalah ngn sape pun , dye laa tempat aku na bercerita sebab dye seorung yang suke m'dengar kisah hidup ex gurlprengg dye ny . dye suke nasihat aku , tuy laa yang ta pernah henti kuar dari mulut dye . walaupun aku da clash ngn dye , dye bukan boiprengg aku lagy tapy dye tetap jage aku , dye tetap ambek berat pasal life aku . ny buad aku lagy pening , yelaa due due sebuk na jage aku . cam aku ta reti na jage diri aku pulak kan kan :P satu hari nanti , hati aku akan terjawap jugak sape yang layak untuk aku . buad mase ny , aku na berdiam dulu dekad boiprengg aku dan ex boiprengg aku . okayy laa , bhaiiii .