19 April 2012

15 April 2012 , PD with sayangg .

sooooooooooooo sweet kan dapat boiprengg cam kau kan sayangg :] sampai ade la betina betina mane entah na jelouse bagai . weyhhh , suryy laa na bagi boiprengg aku dekad korung . buad laa muke mintak sedekah pun , sampai mati aku ta kan kasi . dulu korung couple ngn dye , ta reti na jage elok elok kan . sekarang korung tengok dye sweet bagai layan aku , terhegah na usya dye balek . fuhhh , memang mintak free penampar laa kan . ehh , sumpa semakkkkkkk aku cerite pasal betina betina karat uhh . baek aku semak kan cerita pasal boiprengg aku . HAHA . next time laa aku cerite pasal korungg yee . aku renduuuuuuuuuuuuu dekad sayangg aku tuyy . arini aku ngan dye ta pegy skola sebab dye ta kasi aku join pegy ceramah dekad Inti kolej . so , aku ngar jee laa cakap sayangg aku tuyy . kang kalo ta ngar cakap dye , mule laa merajuk ngn aku * atotttooooo , sweet kalo kau mrajuk kan sayangg :O hihi . ary ahad lepas 15 April 2012 , sayangg aku bawak aku pegy Port Dickson auw . excited na kua , awal awal pagy da berkumpul da tunggu kawan kawan yang lain . dalam pukul 11 lebih baru gerak g sane , sampai dalam pukul 12 cmtu . aku saked pinggang gilaa naek moto 125 mmbe aku . kalo ta na naek moto aku jee , tapy mmbe aku ngn sayangg aku mngedik na tukar moto . na tanak , aku naek jee laa (: pastu sampai PD uhh , budak budak ny semua terjun na mandy . aku ngan sayangg aku mengedik laa kejup snap pic kan * ta sah kalo ta snap pic kan syggg . sampai kawan kawan naek menyampah auw . yang tolong snap nye si faris laa . hihi . tengs faris :] da tuyy , pukul 3 lbeh baru gerak dari PD sebab semua letihhhh da . elok jee sampai umah lam pukul 4 uhh , abg aku pulak ajak pegy PD naek kete ngn kawan kawan dye . aku pun ajak laa sayangg aku ikod same gak . kaly ny , sampai jee PD uhh aku pun terjun same ngn boiprengg aku . time uhh sweet jee sayangg aku kacau kacau aku , then aku kejar dye bagai auw . kau ade ? hikhok . * jelouse la tuyy :P okayyy , ILOVEYOUU ijad sayanggg <3 lpas mandy uhh pegy makan then shisha ngn sayangg aku . siannnnnnn dye kena jage si haikal . ta puas dye shisha kan sayangg . HAHA . dekad pukul 1 pagy baru sampai umah . sumpa penat gilaa tapy happy sangad sebab sehari suntuk ngn sayangg aku . thank you a lot sayangg , ILOVEYOUU today , tomorrow and forever !

otw pegy PD with sayangg , kawan kawan :]

Atotttotttt , SWEET nye kau sayangg . Iloveyouu <3

Muahhhhhhhhhhhhhhhh . PEACEEE :]

Second time pegy PD . si Haikal :]

Shisha with boiprengg and them .