25 April 2012

tenkiu sayangg .

weee :] renduuuu blog aku ny . biase laa , aku tade mase sangad na hadap lattop aku lame lame laa sebab busy skola lagy , keje dekad umah ny aku kena buad . naseb aku ade mase untuk boiprengg tercinta aku tuyy <3 kalo ta , memang merindu gila babii kalo ta dapad jmpew dye . mesti ramai tanye kan , ta pena jemu kew jmpew dye hari hari erkk ? senang jee aku jawap , buad ape na jemu kan . boiprengg sendiri , suke hati laa . sekurang kurang nye aku ta kutip sisa sisa baki boiprengg owg lain . upssss , terase kew ? ade aku kesahhh . erkkk =__= seriously , aku heppy sangad sangad ngan boiprengg aku sekarang sebab dye slalo jee ade mase untuk aku kan sayangg . thank you so muchhh dear . actually , ade something boiprengg aku kasi dekad aku . benda ny dye bagi last week lepas aku balek dari tusyen . mase tuyy hari rabu ta silap aku , dalam pukul 10 malam cmtu aku pegy jmpew dye . benda uhh ta seberape mane pun tapy aku hargai sangad dan aku terlampau sayang kan benda yang dye kasi uhh . simple jee benda tuyy tapy aku terima seikhlas hati aku sebab benda uhh dari benda yang halal kan . tade mahal cam boiprengg korung kasi :] kesahh aku ? ehh , benda yang aku dapad uhh lagy bermakna dari boiprengg korung kasi taw . hihi [: hm . da due hari berturut turut aku makan dekad kubang ngn boiprengg aku . dye relax jee suap aku dekad kedai makan uhh * alololoooo , sweet gitu kan . boiprengg kau gentle kew na buad cmtu ? HAHA . ijad , sumpa aku sayangg kau sangad . Iloveyou today , tomorrow and forever sweet heart :/

Comeyy kan . yang biru uhh tie skola dye . Penuh ngn name aku  :]