30 April 2012

make me smile .

Aku kena kuat tabah kan hati aku . aku kena kuat untuk terima cabaran dalam hidop aku . yee , aku sedar siapa aku na dibandingkan ngn si dye yang cantek , tinggi , puteh , lawa whatever laa kan . sekurang kurang nye aku ade hati dan perasaan lagy untuk menjage hidop sorung lelaki yang ta pernah dipedulikan selame ny . please , jangan ganggu hubungan aku ngan ijad . aku ta pernah na runtuh kan hubungan yang korung bina selame ny . aku sayangg dye sangad . ape kau rase kalo aku sebuk hal boiprengg kau then aku pegy cerita semua nye dekad family dye ape dye buad setiap ary ? pade hal aku ny tade pape ikatan ngn boiprengg kau . kau saked hati ta betina ! siall laa kau , aku ta hentak kau tady kira baek jugak laa weyhh . sedar laa , kau junior aku . aku senior kau bhaii , jangan laa sebab kau rapat ngan family boiprengg aku kau boley ambek tahu hal boiprengg aku . FUCK OFF :| sebab betina uhh sebuk hal boiprengg aku laa , aku kena hina ngan makcek boiprengg aku tady . bapak saked hati weyhh . aku buad call me back ngn dye , then dye call aku . memang aku nanges gilaa laa :'[ izzad izzuddin uhh ta HADAP laa dekad budak name nisha * batak :P aku memang ta sempurna , tapy boiprengg aku terima segala kelemahan yang aku ade . benda kalo buad sala , boley diperbaiki semula kan . aku pena cakap kat dye , one day kalo family dye desak dye suruh terima betina uhh aku mngaku kalah jee laa . aku ta mampu lagy na pertahankan hubungan yang selalo buad kacau bilau pasal dye ngan aku . cukup laa banyak kenangan pahit yang aku lalui selame ny ta dapad aku lupe kan . aku berani ngaku , aku sayangg sangad dekad papa ijad . dye segale nye untuk aku dan dye segala nye bagi aku . mybe kalo tade dye , hidop aku takan ceria cam sekarang . mane kau sayang ? mama buad call me back ta call . mama wall , chat ta reply . mesti merajuk ngan mama kan sebab mama suruh kau pegy dekad betina uhh . sayangg , mama mintak maap cakap cmni . mama tahu mama akan luke kan hati papa . tapy papa , mama dapat bertahan setakat yang mama mampu :[  ILOVEYOUSOMUCH and MORE <3 imissyouu ijad .
1 year 1 month and 3 day , Iloveyou abiee <3