16 August 2012

Iloveyouu Mualizi :)

heyyy semua :) da lame gila aku ta update blog kan . mood sebelum ny da hilang na update blog sebab kerap ade masalah dengan si diee . da lame aku na update blog pasal die . kalo korung na tahu , dye ny boyprengg aku sekarang . dye jage aku sejak kteorung couple , 6 July 2012 . dye ganti tempat ex boyprengg aku . mesti korung tahu kan sape ex boyprengg aku tuyy , tayah laa aku sebut name dye lagy kan . mybe aku ngan dye mmng di Takdir kan ta bole bersama lagy :( dulu lain ngn dye , sekarang semua da brubah jady sedihhh . tapy sejak aku ade Mualizi ny , dye banyak hilang kan rase sedihh aku , hilang kan sunyi aku , hilang kan renduuuuuu aku dekad ex boyprengg aku tuyyy . ta sala dye muncul dalam hidop aku sebab sebelum ny aku da lame mmbe ngn dye . kire dye mmbe rapat aku laa sebelum dye sah jady jantung hati aku . hew hew :P aku na lupe kan kisah silam lame aku semua ngn ex boyprengg aku tuy , biar laa semua tgay kenangan yang paliang terindah sepanjang aku kenal dye dan sepanjang aku couple ngn dye :'(

Since 6 July , Jijie pakwe aku :)

Start 6 July 2012 , aku buka buku baru dalam hidop aku dengan jantung hati aku , Mualizi :) sebelum couple ngn dye , aku da kenal hati budi dye cmne . berbulan bulan jugak laa mmbe ngn dye . kalo bole setiap kaly time lepak mesti aku akan tanye mane dye . time uhh da ade hati dekad dye sebab perangai dye yang agak Gedik uhh buad aku tergelak auw * jgn mara auw biee :) first time aku bertegur dengan dye , time aku turun malam minggu pegy sremban dengan ex boyprengg aku tuyy . time uhh laa aku tegur dye , pastu dye pon usya usya aku dalam diam diam * betol kan bieee :) start dari tuyy laa , aku rapat dengan dye . pernah sato hari aku mintak tolong dye , aku suruh dye datang ambek aku dekad umah mmbe dye sebab time uhh aku tade transport na pegy ambek anak jiran aku balek dari taska . so , dye datang ambek aku dengan rela hati baru bangon dari tido :) * suryy ganggu biee tido time uhh . mase tuyy aku cam ta caye dye yang bawak aku . hikhok :O second time yang best time jmpe dye , mase mmbe aku ade game moto . time uhh tibe tibe aku datang dekad dye , letak tngan aku dekad bahu dye . nampak sangad renduuu dye >;<
Malu , tapy ILOVEYOUU BIEE .
Last kaly dye datang depan umah aku mase ary jumaat , 6 July uhh aku baru clash dengan ex boyprengg aku . dye teman aku dari pukul 8.30 malam smpai laa 12 lebihh . time uhh dye dengar segala luahan hati aku , perit aku rase selame ny . menanges jugak time uhh , tapy tape dye ade pujuk kan aku . sayangg kau sangad Jijie :) dye buad aku ketawa , setiap mase dye tanak aku keluar kan air mata aku sebab ex boyprengg aku . aku sepatut nye rase bersyukur sangad sebab jmpe seorung lelaki yang faham hidop aku . dye pena cakap dekad aku , dye takan lepas kan aku kaly ny . dye tanak aku mnanges , merana cam sebelum ny . Terima kaseh yee biee , sebab buad cyg heppy , gelak cam budak normal :) setiap hari dye akan teman aku sebab dye tanak aku menung teringat dekad ex boyprengg aku :) aku tetap sayangg kau Biee walaupon hati aku susa na lupe kan dye . sebab aku tahu , aku takan berpatah balek pade dye . cukup laa derita aku selame ny aku tanggung tapy ta pena owg hargai aku dan ta pena sape pun tahu cmne saked nye hati aku . Hanya kau jee bie faham cmne situasi aku kan . harap jee laa Jijie takan buda cmtu dekad aku . sebab aku mule sayangg dye , aku mule hari hari rendu dekad dye dan aku rase cam ta bole langsung renggang ngan dye . bieee , ILOVEYOUSOMUCHHH taw . Kbhaiii .