27 August 2012

untitled

hiii blog sayangg . serius aku sedihhhh gilaa arini . ta sangka gila dari gelak tawa aku berubah menjadi sedihhh ngan sekelip mata jee :'( first aku na cerite yang aku ny demam start jumaat lepas lagy . tapy tape , aku okayy jee . cume tekak ny mengganggu aku na bercakap ngn owg . na dengan tanak , pagy tady pegy skola cam biase jee laa an , jalan kaki dalam ujan . tanak naek moto , sebab balek skola sayangg ktew datang jemput . hehe :) elok balek skola tady , aku mintak bf aku soh bawak aku jmpew ex bf aku sape agy kalo bukan ijad kan . lepak lepak jup dekad taman dengan diorung due uhh , then aku na balek jalan kaki auw . ijad soh bf aku hantar aku balek , risau sangad dekad aku :) so bf aku anta jee laa aku balek an lagy pun aku ta sehad an . pastu dye pegy ambek ijad lepas anta aku pastu bawak balek umah dye . petang uhh lepak agy kat tempat biase , mane agy kuartes laa jawap nye an . memang ta larat gilaa na gelak time uhh sebab diorung ny buad aku gelak ngn suare aku yang serak gilaa babiii ny :P time time lepak uhh , bf aku kasi cokelat favourite aku . pastu ade sato plastik ny ade something untuk aku taw . bf aku letak dalam moto siappp cakap , hah jangan na tengok yee yangg :) na usya sikit pon kedekut kan .

Cincin , Fullcap , Cokelat . Jijie kasi petang tady :) 
Lepas tuyy , ijad ajak pegy jalan jalan . kteorung pon jalan jalan jee laa an . lepak setempat jup ngn mmbe mmbe lain . entah cmne time uhh bergurau gurau ngn ijad , ade budak terlepas ckap dekad aku pasal dye . time uhh tahu na pujuk aku , tapy aku ny keras hati mmng ta terime pujuk dye . menanges aku dekad situ . bf aku pujuk laa pulak . due due ta dapat pujuk , last last aku start moto balek . mmng time uhh menanges aku atas moto :'( terus balek umah , ta pernah pernah aku kuar balek awal . diorung semua cal aku , sebab risau dekad aku . ijad pujuk aku , bf aku pujuk , mmbe aku pujuk aku sebab aku ta henti nanges . yang aku paling sedihh mmbe aku gtaw aku mlm tady , yang dye ade anta ijad pegy ktm . mane dye pegy , mesti eku renduuuuuuuuuuu dye sangad lepas ny walaupon dye hanya sekadar kawan dalam hidop aku . cam menyesal jee aku mara dye . sebab aku dye pegy jaoh ): aku ta pena lupe kan dye smpai bila bila cmne dye ta pena lupe kan aku walaupon dye ade awek . ijad tahu ta malam ny cukup ktew couple setahun 5 bulan kan . ijad ade janjy na jmpe deela kan , tapy semua uhh da tade . deela ta tahu ijad kat mane da sekarang lepas ktew gaduh besar petang tady :'( deela tunggu ijad contact deela , deela tunggu ijad jmpe deela . smpai bile bile awak sorung jee papa deela . Imissyouuu izzad izzuddin . hari hari text ngn kaka dye sbb rendu dye . harap awak selamat dekad mane awak ade . aku sorung jee kenal kau , faham kau . tade mane pompuan bole faham kau kan . mybe ny semua kenangan aku paling heppy lepak ngn kau mase ary sabtu petang . ijad , na jmpe awak :'(

Suke gamba ny . Dye snap kan :'(
renduuuuuu time ny :'(
Da lame ta cmni kan :'(
Pasni sape na panggil aku mama weyhhh :'(
i will miss you badly . since 28 march 2011 :'(