04 September 2012

Untitled

Makin hari dye dengan aku semakin jaoh sangad . ta tahu nape aku rase rendu kalo dye tade depan mata aku . dye pon da ta layan aku cam dulu lagy :'( alasan dye sebab aku bukan milik dye lagy . kalo bole aku na jee putar kan balek mase aku skola ngn dye . hari hari jmpe dye , hari hadap muke dye . aku ta pena jemu jmpew dye . sehari ta jmpe , mesti rase lain . kadang kadang aku terpakse lupe kan dye , sebab kalo aku ingat dye aku mesti teringat kenangan aku mase couple ngn dye . mase couple ngn dye , bersepah budak cakap aku ngn dye sweet couple . sekarang da tade semua tuy . entah dye tahu kew ta aku rendu dye sekarang ny . ary ahad lepas dye ade bg surat dekad aku , aku simpan surat uhh . serius rendu dye , aku ade pakwe pon tade aku lupe dye cmne dye lupe aku . dulu aku ny penting sangad dalam hidop dye . sejak akhir akhir ny , dye cam ta suke jee ngan aku :( tape la , mybe rezeki aku na balek dekad dye mmng tade harapan laa kan . petang tady dapad jugak aku jmpe dye kejup lepas abes paper exam tady . malam na jmpe takod ta sempat , na jmpew pakwe aku lagy . aku na dye tahu , aku tetap sayang dye cm dulu . aku tahu , tade pompuan bole ganti aku dalam hidop dye . na buad cmne , masing masing ade couple kan . yang , kau g terengganu lelok taw khamis ny . aku tunggu kau balek datang jmpe aku . kau da janjy kan na jage aku :( kau pegy sane , jgn lupe call o text aku :'( renduuuuuuuuuuuuuu kau sangad .

Aku tunggu kau balek :'(