11 September 2012

Untitled

Serius aku renduuuuuu kau , da berhari hari aku sedihh bile teringat kau weyhh . kau langsung tade rase renduuu kan dekad aku . yee , aku sorung jee terhegeh hegeh dekad kau kan . kawan kawan aku , adek adek angkat aku semua da pelik dengan aku sekarang . da ta cam dulu kan . menung ingat kan kau :( seksa nye hidop aku na buang kau dari hidop aku . kenape mesti aku yang alami semua ny hah ? nape bukan owg lain ? aku jelouse tengok owg lain bahagia dengan couple diorung . dulu kau suke teman aku kann mane aku na pegy , pegy dekad dekad pon kau yang teman kan . sekarang tuy semua da tade . aku renduuuuuuuuuuuuuuu :'( Ya Allah , kau kuat kan laa semangat aku . aku na SPM tahun ny Ya Allah =_= nape waktu cmni dye tinggal kan aku ? nape dari dulu lagy kau ta tinggal kan aku hah ? nape baru sekarang kau tinggal kan aku . penad aku sayangg kau , penad aku cube na faham kau . tapy cmni yang aku dapat . hmm . senang kau jmpe owg baru kan . kau terus lupe aku . hmm >;< aku da block kau dari facebuck aku . sebab aku ta sanggop na tengok relay kau ngan mane mane pompuan . pasni aku na beli num baru , sebab aku tanak cari kau lagy . biar laa aku lupe kau pelan pelan . kalo ta hidop aku terseksa tunggu kau balek dekad aku . biar laa kau bahagia ngn hidop kau sekarang . aku rela tengok kau bahagia ngn owg yang kau sayangg sekarangg . Terima kasehh auw buad aku bahagia selama setahun 5 bulan :( aku still bole senyum walaupon hati aku menahan renduuuu dekad kau . Kbhaiii .
Rendu semua nye ngan kau . renduu na panggil kau papa :(