12 November 2012

heyyy blogg , berhabuk da blog aku yang buruk ny :) da lame aku ta story mory pasal life aku kan . sebelum ny aku da dekad na SPM , lattop pon ta pandang laa sangad . ny ngah SPM , tgay lagy 4 subject jee . so , ade la time aku sikitt na pandang blog aku . pasni aku kena fokus lagy 4 subject , sains , agama , ekonomi asas ngan prinsip akaun . harap laa dapat jawap , AMIN :) dari khamis lepas , aku ade kat Taiping . saje balek hilang kan stress jup . hari rabu or khamis baru balek nilai , tuy pon balek sebab SPM ta habes lagy . sepanjang aku stay sini , rase seronok pon ade . mybe sebab tade org ganggu hidop aku kowd cam dekad Nilai uhh . Nevermind :) due cerite aku dapat tengok dekad wayang , first cerite Paranormal 4 ngan Ederis . second pegy tengok cerita Istanbul Aku Datang ! perghhhh , sumpa sweet gilaa cerita uhh . mmmng ta rugi sape yang pegy tengok auw :* untung laa sape pegy ngan couple couple ny . hihi . alang kan indah nye bf aku layan cam Harris uhh . first first gaduh , last last kahwin jugak auw . moral dalam story cerite uhh , ta semua cinta yang bertahun tahun bole sampai ke pelamin kan dan ta semestinye peluang kedua bole pulih kan semua keadaan kan . pade aku , bile skaly da buad salah na dapat peluang balek mmng susa kan . cam ade kaitan jee * mybe laa kowd . heee :) curang ? da jady perkara biase pade aku . couple jee , ade jee yang curang . bile ngok cerite uhh cam aku teringat kes lame . hmm . da laa , benda da busukkk . aku pon malas na ingat agy . okayy laa , the end :)

Mampu tersenyum lagy :) Happy Deepavali . HAHA