21 November 2012

semua nye disini .

Alahaiii , tiup sikitttt berhabuk dah . hewhew :) aku saked perud gilaa babiii kowd sehari suntuk . normal laa pompuan kan :O pagy tady aku ade paper sains , tapy mood tade na jawap sangad sebab menahan saked perud :( lepas ny , ade agy due paper . Alhamdullilahh , na habes dah paper SPM . harap aku dapat laa result yang baik . AMIN ! hmm . kadang kadang hati aku cam ta tenang selagy aku ta selesai kan setiap masalah yang aku hadapi . slalo yang tahu masalah aku , Suhaila sorung jee . dye jee reti memekak dekad aku ny :) * sayang kau laa gemukkk :P Erkkk , perlu ke aku putus ngan dye ?????? sorry sangad , aku susa na sayangg org sekarang . salah aku buad kau terlampau sayang kan dekad aku . tapy nape erkk , kau pena cakap ILOVEYOU dekad betina lain sedang kan kau dah ade aku mase tuyy . pastu kau sendiri buang relay ktew dekad facebuck , siapp tukar password agy an . ape semua tuyy , bukan kew ciri ciri curang seorang lelaki dekad awek dye ? aku berubah hati sejak semua ny jady .  aku ta kesah pon , kau na curang . sebelum na curang , lepas kan aku dulu . ta suke ade pakwe Hipokrit laa :) jangan cakap sayang dekad aku , aku muak gilaa laky cakap cmtu weyhh . aku harap , kalo aku tade jodoh ngan kau tolong laa terima kayy . tayah laa buad keje bodo kayy , matang sikitt . aku berharap , bia laa jodoh tuyy datang sendiri . banyak lagy mase aku , malas na pikir pasal couple couple ny . ta kesah laa sape jodoh aku , aku akan terima seadanye if aku bole sayang org tuy ngn sepenuh hati aku . ta semua benda yang ktew na akan dapat dan ta semua cinta yang ktew harap kan akan datang :) okayy , done . byebye 

Hati aku bukan senang dipermainkan :)